Huomasin tuossa just kun aukaisin varsin yhden mustepatruunan jonka tulostin (Epson Stylus PHOTO R300) ilmoitti loppuneeksi, että tulostin ei käytä patruunaa loppuun. Mielestäni tuolla tulostaisi vielä aika paljon! Taidan laittaa EPSONILLE hieman palautetta, maksan kuitenkin koko mustepatruunasta ja sen kaikesta musteesta. Rupes V.....N!!! Musteet eivät nimittäin ole ilmaisia jonka varmaan jokainen jolla on mustesuihkutulostin tietää, esim. mulla on tuossa mallissa 6 erillistä patruunaa ja alkuperäiset musteet joita olen käyttänyt maksavat 15€ kappale.
Kommentteja jos jollain olis samankaltaisia kokemuksia... Tai muuten jos tiedätte mistä tämä johtuu. Onko tulostimeni aivan kunnossa?
kokemuksia: Epson aculaser 900, valittaa että Värivähissä jo kun mustetta on vielä 1/3 jäljellä.. jäljellä olevalla värillä tulostaa kuitenkin ison läjän vielä..
Mulla ei pysty enää tulostaan mitään silloin kun se sanoo että vaihda patruuna, niin se on vaihdettava vaikka siellä olis kuinka paljon vielä En tiiä jos rupiais täyttään ite nuita patruunoita, tietäiskö joku mistä saa niitä tarvikkeita? Vois kokeilla onnistuisko sillain, että ottas nuista mitä tulostin jättää käyttämättä niin talteen tuon värin ja täyttäs niilläkin sitten nuita patruunoita.
Omistan tuollaisen vanhahkon epson stylus color 460 tulostimen jonka musteen mittaus on ajan myötä mennyt vähän hakoteille. Kun se ilmottaa musteen loppuneen (jolloin sitä on vielä n. 1/3 jäljellä) niin ajaa vain sen patruunanvaihto-ohjelman läpi ja jatkaa tulostelemista. Kun sitä mustetta lopulta lakkaa tulemasta niin ei muuta kun tulostin auki ja patruunan vaihto. Hiukan vaivalloista mutta tuleepahan käytettyä patruunat loppuun.
Ainaki Biltema myy tollast patruunantäyttö settii + väriä. Ei muistaakseni ollu edes kovinkaan kallista, laadusta sit en osaa sanoo mitään.