Mulla on Epson Stylus color 400 ja ei meinaa löytyä millään sopivaa ajuria xp:n kanssa.... Google on kokeiltu, Epsonin sivut on kokeiltu... Antakaa joitakin ajuri sivuja, niin vois auttaa.... KIITOS ETUKÄTEEN!!
Olin jo aikasemmin rekisteröitynyt tonne sivulle mutta en tajua ku se ei ala lataamaan sitä ajuria... Jelppiä..
Epson ei ainakaan ole tuohon tulostimeen tehnyt ajuria Windows XP:lle. Epsonin tukemat käyttikset ovat NT 4.0, ME, 98 ja 3.1x. Voit toki kokeilla ME:n ajuria omalla vastuullasi. Alkuun kun XP tuli eikä juuri ollut vielä ajureita niin osa ME:n asjureista toimi jotenkin, tosin 2000:sen asjurit toimi paljon paremmin...
Tommosen löysin äkkiseltään : http://www2.driverguide.com/uploads/uploads18/19467.html Kyllä se ainakin mulla lähti imuttamaan ihan ok. Ajuri näyttää käyvän myös sc400;een, vaikka on varsinaisesti mallille sc640.
Latasin ton ajurin ja sitten kun alkaa instaloimaan ajuria, niin se ilmoittaa mallia 640 vaikka mulla 400. Sitten se ilmoittaa, että käy ainoastaan Windows 2000. No mä alan kumminkin asentaan sitä ja tulee jotain tähän suuntaan oleva imoitus: " Käyttöjärjestelmäsi on väärä ja jos aiot jatkaa asennusta, Windowsissa saattaa iometä sivuhaittoja/ongelmia " Mistähän sitä löytäsi oikeen ajurin...Vai löytyykö ollenkaan...?
Jos kyseiseen tulostimeen olisi tehty OIKEA ajuri, niin se köytyisi varmasti epsonin omilta sivuilta ja helposti, mutta ei ole.
XP:n oma epson yleisajuri toimii, mutta se ei tulosta kuin mustana. Itselläni on 98 toisena käyttiksenä jolla saan printattuna värillisenä. Epson ei tue vanhempia printtereitä XP:lle.