tulostettavan kuvan huono jälki

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Tanjah 21.08.2007.

1. Tanjah

Tanjah Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on halpa hp psc 1315 monitoimitulostin. Vaihdoin värikasetin ja yleensä tietokone kehottaa kohdistamaan testikuvan alussa, nyt ei pyytänyt ja kohdistin itse. Tulostin pari vuotta vanha ja reistailee vähän väliä. Saa käynnistää uudelleen konetta ja sitten vasta herää. Itse asiaan eli aluksi kuvantulostus oli osaksi vihreävoittoista, nyt tulostaa liiankin vettyneen näköisiä kuvia?, mitä pitäisi tehdä?

2.  
  3. Neptun

Neptun Active member

Kiitokset:
    10
    Pisteet:
    68
    Onko kone välillä ollut käyttämättä? HP:n printtereissä tulostusssuuttimet ovat värikaseteissa. Jos ne pääsevät kuivumaan, niin värien syöttö häiriytyy tai jopa estyy. Erilaisia kikkoja on hyytyneiden värikasettien toimimaan saattamiseksi, alkaen veden tai Fairyn käytöstä, mutta parempi voi olla uusi värikasetti.

Tulostuksen "normaalisti" huonoja värejä voi yleensä HP:n tulostimissa korjata tulostusasetuksissa.

Kannattaa myös tarkistaa HP:n sivuilta onko printteriin saatavissa uudempi ajuriohjelma.

Viimeksi muokattu: 22.08.2007
  4. Tanjah

Tanjah Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei tulostin kovin pitkää aikaa ole ollut käyttämättä. Nyt jälki näyttää jo paremmalta. Vaihdoin tosiaan uuden värikasetin ja aluksi jälki oli huonoa.Kiitos vinkeistä!

Jaa tämä sivu