TuffDisc DVD-R 4x ??

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi jarsal 12.12.2005.

1. jarsal

jarsal Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    "10 kappaletta parhaan A+ luokan DVD-R levyjä! Kirjoitusnopeus 4x. Levyt ovat oikeasti parhaimpien valmistajien, kuten TDK, Fujifilm, CMC-Magnetics, ym. levyjä, mutta vielä parannettuja erikoispinnoitteella. Pinnoitettuja superkestävällä materiaalilla, joten kestävät UV-säteilyä, iskuja, kulumista ja aikaa moninkertaisesti paremmin kuin tavalliset DVD-levyt. Siitä tulee nimikin, TuffDisc, joka tarkoittaa lujaa levyä. Näillä on myös mahtava yhteensopivuus DVD-soittimien kanssa!TuffDisc DVD-R ja DVD+R levyt ovat paljon parempia ja kestävämpiä kuin tavalliset merkkilevyt, mutta silti uskomattoman edullisia! Jopa 40-kertaisesti parempi mekaanisen kulutuksen kestävyys!"

Melkoista mainospuhetta, mutta onko kellään kokemusta kyseisistä levyistä?

2.  
  3. microbi

microbi Active member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    68
    :D auts..toi jos JOKU kuulostaa P*SKALTA! Sorry vaan mut pakko sanoa... Jo koko stori " ovat oikeasti parhaimpien valmistajien" jne. jne. BS! Ja kirjoitusnopeus 4x!? Kuulostaa joiltain todella epätoivoiselta yritykseltä myydä vanhoja ylijäämä dvd-r levyjä... Itse en edes koskis tikulla - lycka till vaan sille joka testaa, eihän ne mun rahat ole...

//mistä ton tekstit(levyt) löysit?

Viimeksi muokattu: 12.12.2005
  4. jarsal

jarsal Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  5. Tulppa

Tulppa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ovat kyseiset levyt mulla toimineet toista sataa olen poltellut(lue ei ole susia tullut). Siitä sitten miten ajan hammasta kestävät en tiedä. Ja noitahan saa nierlestä 100kpl 27 euroa.

6. Zombie2

Zombie2 Guest

7. eejapar

eejapar Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  8. M00ses

M00ses Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kaveri tilas Tuffdisk cd levyjä n.20% oli paskaa ja sen tuffdisk printin alta löyty joku kiinalainen printti ja olikohan senki alla vielä kolmas printti (tuntemattomia merkkejä kyllä minulle olivat ne mitkä sieltä alta paljastui).

Kyllähän niissä vähän paremmin selkäpuoli kestää kun on pari kerrosta maalia pinnassa.

Jos jollain on Tuffdiskejä niin raaputtakaapa sitä pintaa pois.

9. Lemztaz91

Lemztaz91 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    en kyl ymmärrä miten sitä pintaa voi raaputtaa pois.. ainaki omissa dvd+r 8x levyissä on pinta erittäin tiukalla.

Viimeksi muokattu: 18.12.2005
  10. M00ses

M00ses Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä niistä lähti ainakin ja Maxellin levyistä rapisee pois tosi helposti ainakin pari vuotta sitten.

11. Lemztaz91

Lemztaz91 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Okei, pitääpä yrittää... Lähteekö ihan sormella vai kolikollako pitäis yrittää raaputtaa se pinta pois?

12. Zombie2

Zombie2 Guest

Sirkkelillä lähtee ainaki. Muista varoo sormia.

Jaa tämä sivu