1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Troijalainen/virusko syypää?

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat -osiossa. Ketjun avasi tigger.84 13.05.2005.

  1. tigger.84

    tigger.84 Member

    Liittynyt:
    13.05.2005
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    POistelin tässä troijalaisia...

    ja ilmeisesti joko poistin itse (en usko kuitenkaan että näin olisi käyny), tai sitten joku virus poisti... Mun paintin, ja kaikki windowsin pelit... poistin ihan mitä oli ohjeen mukaisia (edellinen topicini) ja näin kävi... MITÄ MÄ NYT TEEN?

    En edes ole kunnolla uskaltanu katsoa lähtikö paljon muuta...

    mut jotenki oheni toi start-valikko

    Mulla on sit muuten Windows XP pro koneella, ja se on englannin kielinen.... et saatan vahingossa tehdä jotain kummallista välillä.

    Mut siis muutenhan mä olen ihan pro näiden koneiden kanssa... :D
     
  2.  
  3. arcanix

    arcanix Active member

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    2,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jos tiedostot oli saastuneita niin sitten lähti. Mitä nyt teet? Jatkat elämää. Se oli vain paint ja windowsin pelit.
     
  4. pkaksp

    pkaksp Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    11.01.2005
    Viestejä:
    12,231
    Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Wintoosan asennuslevyltä saat varmasti nuo takas. Mene Käynnistä -> Ohjauspaneeli -> Lisää tai poista sovellus -> Lisää tai poista windowsin osia -> etit ne pelit ja asennat uusiks.
     
  5. mika

    mika Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    26.03.2003
    Viestejä:
    5,157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Noin pitäisi onnistua, kuten pkaksp neuvoi. Jos ei, mitä kyllä ihmettelisin, niin voit koittaa järjestelmän palautusta, jos se on päällä.
    Och samma på engelska:
    start -> control panel -> add or remove programs -> add/remove windows components

    Edit: otsikko, "mitä teen" ei oikein ongelmaa kuvaa.
     
    Viimeksi muokattu: 13.05.2005
  6. V-kos

    V-kos Regular member

    Liittynyt:
    13.03.2005
    Viestejä:
    1,345
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Suosittelisin tosiaan järjestelmän palautusta pari päivää taaksepäin jos mahdollista. Ethän voi tietää mitä muutakin sieltä on mahdollisesti hävinnyt.
     

Jaa tämä sivu