transport stremin tallennus

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi -Ihmemies 01.12.2004.

  1. -Ihmemies

    -Ihmemies Member

    Liittynyt:
    03.03.2004
    Viestejä:
    50
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minulla on hauppauge WinTV nova-t PCI (model 909) DVB-kortti. Haluaisin tallentaa luotettavasti TS-tiedostoja lähinnä ylen kanavilta, onko olemassa kunnollista ohjelmaa jolla tämä onnistuisi? Nyt käytössä on StuffTV (1.04) jolla olen jotenkin pärjännyt mutta ohjelma on vähän liian raskas minun koneelle (asusA7V8X/1333MHz/512Mt) ja vähän epäluotettava (hukkaa joskus lähetteen eikä osaa löytää uudestaan).

    käyttis on Windows XP
     
    Viimeksi muokattu: 01.12.2004
  2.  
  3. mile

    mile Member

    Liittynyt:
    08.07.2004
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla ei ole vastausta kysymykseen mutta sama ongelma ja korttina TT budjet. Eli haluasin luotettavasti digitv:n lähetyksiä valmiiksi mpeg2-tiedostoiksi.
     
  4. SF100

    SF100 Regular member

    Liittynyt:
    11.09.2003
    Viestejä:
    278
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Haluatko siis tallentaa koko muxia? Jos, niin laita PM.
     
  5. -Ihmemies

    -Ihmemies Member

    Liittynyt:
    03.03.2004
    Viestejä:
    50
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Huomasin yhden jutun, ehkä tais olla vahinko mutta jos käynnistää ensin sen "virallisen" (Digital TV) ohjelman ja avaa Channel Scan mutta ei valitse mitään. Tämän jälkeen käynistää StuffTV ja käyttää normaaliin tapaan, tästä on ainakin se hyöty että lähete ei katkea kesken. Tämä toimii vain jos Digital TV ohjelmassa Direct Draw on tilassa "VideoMixingRender9". Toinen vaihtoehto ohjelma minkä voi käynistää taustalle on TSReaderLite. Jos jotain pientä hyötyä haluaa etsiä, tämä antaa rajoitetun mahdollisuuden tallentaa tautalla Digital Tv ohjelmalla ja katsoa toista kanavaa StuffTV:llä mutta silloin ei voi käyttää Channel Scannin tarjoamaa suojaa.

    Toinen asia, miksei StuffTV käytä kuvan/tekstin/äänen purkuun VLC -ohjelmaa jota esimerkiksi käyttää TSReader. VLC ohjelmassa on laitteistollinen kuvan purku (ainakin minun koneessa) joten säästyy konetehoja muuhun käyttöön. Jos joku on jossain yhteydessä StuffTV ohjelman tekijöihin, vois antaa pienen parannus ehdotuksen tekijöille. Minulla on suomen kielikin ihan tarpeeksi vaikeaa joten en ala englanniksi mitään yrittämään.
     
  6. SF100

    SF100 Regular member

    Liittynyt:
    11.09.2003
    Viestejä:
    278
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    TS-Toolilla saa koko muxin kovalevylle noin 0-5% prosessoriteholla (P4-2.4GHz). Jos haluat kokeilla niin laita sp-osoite PM.
     
  7. -Ihmemies

    -Ihmemies Member

    Liittynyt:
    03.03.2004
    Viestejä:
    50
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    TS-Tool on hyvä ohjelma. Ainakin on luotettava ja riittävän kevyt minunkin koneelle. Olen velkaa pullakahvit -->"SF100"
     

Jaa tämä sivu