Eli kun latasin kyseisen pelin ja yritän pelata tulee virhe että Starforce ohjelma ei tue vistaa? eli mitä ihmettä? miten tuon ilmoituksen saa pois vai saako ollenkaan? Onko muille tullut samaa ongelmaa vistassa ja jos on niin voisitteko kertoa ratkaisun...kiitos
track mania nations on tehty uudelleen vistalle. käytännössä sama peli mutta toimii vistalla.. googletappas vaikka TMN for Vista tai jottain sinnepäin.. mulla ainakin toimii vistalla
tai sitte koitas päivittää Starfocse.. pitäs auttaa kans.. ite tyydyin lataamaan uudellen itse vistalle kehitetyn version
taisin iloita liian aikaisin kun asensin norm trackmanian mutta hain starforce päivityksen ja asensin sen ja nyt kun yritän mennä peliin tulee vain, että se etsii sopivia asetuksia kokoonpanolle ja kun se menee ohi mitään ei tapahdu mistähän on kyse? kiitos jo etukäteen
Itselläni tuli (XP:llä) ainakin heti asennuksen jälkeen päivitys ryyty. Latasin sen ja asennuksen yhteydessä tuli jotain infoa siitä mitä tehdä jos kone käyttää visvaa. No mutta taitaa olla loppujen lopuks aika turha posti ku en vaivautunu lukemaan viestiä kun xp:tä kerran käyttelen. Pointti taitaa olla se että onhan uussimat päivitykset itse peliinkin ladattu?
no enpä tiedä mutta ei peli wörkkiny sillainkaan, mitään muuta ideaa? ja kun yritän poistaa starforcen koneesta sfclean ohjelmalla tulee seuraavaa:You need an administrator privileges to run this ohjelma? mitä ihmettä koska olen järjestelmänvalvoja??? mitään ideaa kenelläkään? kiitos No nyt tiedän miten sfclean menee päälle mutta vista päivityksen jälkeen peli ei näytä minkäänlaista elonmerkkiä...outoa
Ny kyllä ihmettelen koska olen koittanut kaikkea...päivitystä tmn:nään, starforce updatee eikä silti toimi?? voisiko joku viisas auttaa?