Trackmania Nations ei toimi vistalla?

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi etzka326 04.01.2008.

1. etzka326

etzka326 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli kun latasin kyseisen pelin ja yritän pelata tulee virhe että Starforce ohjelma ei tue vistaa? eli mitä ihmettä? miten tuon ilmoituksen saa pois vai saako ollenkaan? Onko muille tullut samaa ongelmaa vistassa ja jos on niin voisitteko kertoa ratkaisun...kiitos

2.  
  3. etzka326

etzka326 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Trackmania syrjintää? ;) eikö kenelläkään hajua?

4. jugka

jugka Guest

track mania nations on tehty uudelleen vistalle.

käytännössä sama peli mutta toimii vistalla.. googletappas vaikka TMN for Vista tai jottain sinnepäin.. mulla ainakin toimii vistalla

5. jugka

jugka Guest

tai sitte koitas päivittää Starfocse.. pitäs auttaa kans.. ite tyydyin lataamaan uudellen itse vistalle kehitetyn version

6. etzka326

etzka326 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitos paljon avusta! eiku rataa värkkäilemään

7. etzka326

etzka326 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    taisin iloita liian aikaisin kun asensin norm trackmanian mutta hain starforce päivityksen ja asensin sen ja nyt kun yritän mennä peliin tulee vain, että se etsii sopivia asetuksia kokoonpanolle ja kun se menee ohi mitään ei tapahdu mistähän on kyse? kiitos jo etukäteen

8. Boppex

Boppex Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itselläni tuli (XP:llä) ainakin heti asennuksen jälkeen päivitys ryyty. Latasin sen ja asennuksen yhteydessä tuli jotain infoa siitä mitä tehdä jos kone käyttää visvaa. No mutta taitaa olla loppujen lopuks aika turha posti ku en vaivautunu lukemaan viestiä kun xp:tä kerran käyttelen. Pointti taitaa olla se että onhan uussimat päivitykset itse peliinkin ladattu?

9. etzka326

etzka326 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no enpä tiedä mutta ei peli wörkkiny sillainkaan, mitään muuta ideaa? ja kun yritän poistaa starforcen koneesta sfclean ohjelmalla tulee seuraavaa:You need an administrator privileges to run this ohjelma? mitä ihmettä koska olen järjestelmänvalvoja??? mitään ideaa kenelläkään? kiitos

No nyt tiedän miten sfclean menee päälle mutta vista päivityksen jälkeen peli ei näytä minkäänlaista elonmerkkiä...outoa

Viimeksi muokattu: 05.01.2008
  10. etzka326

etzka326 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ny kyllä ihmettelen koska olen koittanut kaikkea...päivitystä tmn:nään, starforce updatee eikä silti toimi?? voisiko joku viisas auttaa?

Jaa tämä sivu