touchpad ei toimi kunnolla

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi napula 20.09.2007.

1. napula

napula Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    minulla on acer 1363 jossa on xp,jonka touchpad toimii välillä normaalisti ja välillä sen tuplaklikkaus ei toimi mutta hiirikursori liikkuu ihan normaalisti,kun silloin klikkaa hiiren vasenta näppäintä se toimii kuin delete näppäin eli alkaa poistamaan valittua tiedostoa.olen ajanut eri vakoilu ja virustorjunta ohjelmistoja löytämättä parannusta ongelmaan.ongelman saa poistumaan tilapäisesti menemällä semmoiselle nettisivulle joka vaatii salasanan

2.  
  3. whitea4

whitea4 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Löytyiskö acerin sivuilta ajuripäivitystä?

Muistelisin mulla hiiren tehneen joskus niin että molemmat napit olivat ns. oikeita nappeja ja aina ponnahti se valikko joka tulee kakkospainikkeesta.. Sen ainakin täytyi olla ajuriongelma kun enää sitä ei ole ilmaantunut ja silloin joskus aika tiheäänkin..
    Silloin siihen auttoi kun paineli molempia nappeja yhtaikaa pohjaan muutamia kertoja

4. Player00

Player00 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei! Mulla on myös ollut tuon synaptics touchpadin kanssa ongelmaa, se ei nimittäin reagoi enään mitenkään vaikka siinä liikuttaa sormea tai painaa nappeja. Kannettavana toimii Acer Ferrari 5005 WLMi ja käyttis on xp. Olisiko kellään neuvoja tähän ongelmaan? Kiitos jo etukäteen.

5. napula

napula Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ei auttanut ajuripäivitykset minun koneelle,kiitosvinkistä kuitenkin.playeri kokeile jos fn/f7 painallus auttais

6. Player00

Player00 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Auttoi heti tuo fn/f7 painaalus. Kiitos paljon!

7. branski

branski Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    RAKASTAN TEITÄ!!! Mulla ollu kans ongelmana toi tuchpadi ku ei oo toiminu kahteen kuukauteen ja sitten painoin fn/F7 ja heti alko toimimaan! Meinasin jo huoltoon lähettää!

KIITOS!

8. z3nz3

z3nz3 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mullakin rupes toimimaan tolla näppäimellä, en ollu ajatellu et tommosseesta pikku jutusta ois kiinni. ehin asentaa kaikki ajurikkin uusiks :D KIITOKSET!

9. vehkis91

vehkis91 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mullaki oli acerissa saman lainen juttu, olin joskus vahingossa kait sammuttanut touchbadin... Meinasin lähettää huoltoon, mutt onneks huomasin....

10. owen67

owen67 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos paljon.Nyt toimii myös mulla kun painoi fn/F7.

Jaa tämä sivu