Oon hommaamassa uutta konetta ja siinä siirryn Vistan käyttäjäksi. Tomiiko Total Commander Vistassa (32bit) vai löytyykö siihen Vistaan tehtyä versiota? TC on aina ollut eka koneeseen työnnettävä ohjelma mulla, oon sen verran "rakastunut" siihen et tuntuu ettei koneella voi tehdä mitään ilman sitä , tai ainakin kaikki käyttö on niin hankalaa ja hidasta. Tämmönen addiktio on syntynyt n.15 käytön jälkeen :>)
Öö, mieleen ei tullut käydä Total Commanderin kotisivulla, jolta heti selviää että se toimii Vistassa?
Hmmmmmmm, kai se olis tullu ajan kanssa, mut kun koko asia pamahti mieleen AD:n saitteja lukiessa, ja jotenki tuntu luonnolliselta kysästä täältä. Ja vähän viel toivoin et joku olis myös jonkun lauseen kertonu uudesta TC:sta jos sellanen on ja on vähän käyttökokemustakin. Sitäpaitsi tiedän kyllä että kaikki löytyy kuukkeloimallakin, mut toisaalta sithän nää ketjut olis täysin turhia tiedonsaannin kannalta.
Nää viestiketjut ei ole turhia koska se google saattaa ohjata juuri näille viestiketjuille mistä löytää ongelmaan vastauksen Sori offtopic