Minulla on tosi paha gunz ongelma olen aika uusi pelaaja eli en hyvä levunen ja minä en sitä voi saada ongelman vuokisi: voin pelata vain 1vs1 jossa kuolen kokoajan ja syy siihen on huono levellini ja syy taas siihen että en voi pelata muuta kuin 1vs1 on se että kun pelaan jotain muuta kaikkien muiden päänpäällä on outo merkki enkä voi tappaa niitä eivätkä he liiku joten haluaisin kipeästi saada neuvoa tähän pattitilanteeseen Kiitos, jo etu käteen !!!
seuraavalla kerralla voisit kirjoitella ns "ongelmasi" tarkemmin ja selvemmin. jos et pärjää niin et pärjää, get used to it ps. taidot taidot ;P
Taidat tarkoittaa sitä "sydämen syke" merkkiä, joka tarkoittaa, että kyseisellä pelaajalla on yhteysongelmia. Mutta kun se on kaikilla, tarkoittaisikohan se sitä, että sinun yhteydessäsi on vikaa? Ja se, että vain 1on1 ottelut toimivat johtuu varmaankin siitä, että 1on1 pelit eivät varmaankaan ole niin raskaita yhteydelle kuin useamman pelaajan pelit. Se on kyllä tosi ettei sitä leveliä saa jos ei pääse niihin servuihin joissa on pelaajia enemmänkin.
eikö yhden megan netti muka riitä, kaverilla on pienempi ja hyvin pyörii. vai johtuuko se siitä että mulla on langaton.