Tuli töpättyä oikein kunnolla... Eli yritin saada otsikossa mainitun DVD aseman ajurit päivitettyä. Päivitys ilmeisesti jäi kuitenkin kesken ja se vain poisti edellisest ajurit laitteesta. Nyt kone ei suostu käynnistymään siten että DVD soitin on kannettavassa kiinni. Kuulin, että olisi mahdollista saada "huijattua" konetta siten että käynnistän koneen komentoriviin asti siten että minulla on kiinni esim. toinen samanlainen asema ja ennen uuden firmwaren flashia vaihdan tuon tyhjän aseman tilalle. Onkohan kenelläkään kokemuksia? Joka tapauksessa yritän jostain päin löytää joko aseman jota voisin käyttää tässä operaatiossa hyväksi (maksua vastaan, totta kai!) tai huoltoliikkeen joka voisi systeemin tehdä minun puolestani. Jos omistat ko. aseman tai tiedät mahdollisen liikkeen joka voisi asiassa auttaa laitatko viestiä! Ja kiitos jo ennakkoon!
Kun tuohon alkuperäiseen viestiin ei tullut vastausta niin kysyisin olisiko jollain tietoa mikä firma korjaa / huoltaa / myy Toshiban sisäisiä DVD asemia? Olen asiaa kysellyt vähän joka suunnasta mutta joko firmat eivät ole suostuneet laitetta huoltamaan (kumma kun raha ei kelpaa) tai kuten maahantuoja teki - ei suostunut kertomaan jälleenmyyjien nimiä koska se rikkoisi heidän tekemäänsä sopimusta! Ilmeisesti ko. tieto on vähintään valtionsalaisuuden luokkaa!