mulla on toshiban polttava dvd asema. ongelmani on se, ettei elokuvien loput näy pöytä-dvd:ssä. ongelmia oli kun käytin datasafen 2xnopeus levyjä, mutta kun pudotin kopioitavan tiedoston kokoa 4170mb:n niin elokuvien loput kyllä näkyi ( pientä nykimistä saattoi jossain olla ).nykyiset levyni on datawriten keltaisia 1x polttavia ja vaikka olen pudottanut poltettavan tiedoston koon jo 4000mb:iin, niin silti viimeiset 15 - 30min. eivät näy pöytäsoittimilla, vaikka kylläkin tietokoneella. mistä johtuu tuo nykinä tai ettei elokuvan loppu näy? mitä pitäs tehdä? kiitos!
Päivittää firmware polttimeen. Päivittää/vaihtaa polttosoftaa. Tyytyä siihen faktaan että kaikki kotisoittimet eivät ole 100% DVD+-R(W) yhteensopivia.
tuolta varmaan näet mitä formaatteja soittimes tukee, ne on muiden käyttäjien laittamia sitten: http://www.dvdrhelp.com/dvdplayers
mika, idea oli hyvä, mutta ikävä kyllä tuolla sivulla ei ollu mun soittimen kohdalla mitään tietoja. bondille, polttosoftaa en voi muuttaa, kun mun soitin toistaa ( kuten yleensä kaikki soittimet)vain neron 6 versiolla tehdyt video-dvd:t ja päivityskin on uusin. pitää kokeilla tuota firmwarea, kun mulla ei oo niitä ollenkaan asennettuna ( en oo kaivannut tähän asti ).riittääkö kun hakee ja asentaa uusimman, vai mitääkö asentaa kaikki mitä löytyy?
eli agentille vielä. tuolta toshiban sivulta löytyi tämä firmware( SD-R5002 Firmware Version 1033 and update utility) ja se kantsii ilmeisesti asentaa, mut sitten siellä oli imutettavana tällainen tiedosto (cddrv224.zip Install application and DOS device driver for ALL TOSHIBA ATAPI CD/DVD-ROM drives ), mihin tarkoitukseen tämä on ja kantsiiko asentaa? kiitos!
Toi dos application sisältää varmaankin DOS ajurit tolle asemalle joita ei kyllä tartte windows käytössä ollenkaan. Lähinnä jos haluat pelata vanhoja DOS pelejä ja teet boottikorpun ja peli tarttee CD asema tukea.