1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

TorrentPrivacy palvelu bugi?

Viestiketju Yleistä keskustelua P2P-ohjelmista -osiossa. Ketjun avasi Pekken 15.12.2012.

1. Pekken

Pekken Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko kukaan täällä käyttänyt TorrentPrivacy palveluita?

Aattelin vaa kun heillä on tarjous että 1vk ilmasiksi. Päätin että no pitää kai sitten ostaa se jos haluaa käyttää menin sinne sivulle ja siellä oli että 1vk ilmasiksi tai 50% pois ekasta ostosta. Päätin että no kokeillaan sitten 1vk uudestaan ilmasiksi ja hyvin näyttä toimivan. Voiko tälläsestä bugista tai jostain tulla jotain ongelmia mulle??

2.  
  3. teme565

teme565 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Niin kauan kun et luottokorttinumeroa syöttänyt mihinkään niin ei lisälaskua ainakaan tule.

4. Pekken

Pekken Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Paypalin kautta pitää aina maksaa hienosti se 0$ tuosta.

Tosin ei kyllä paljoa haittaa jos joudun maksamaan joku 10€ tuosta kahdesta kerrasta.

5. teme565

teme565 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Käsittääkseni Paypal-maksu on aina kertaluontoinen ja asiakkaan on se joka kerta hyväksyttävä, eli kauppa ei voi automaattisesti laskuttaa lisää.

6. Pekken

Pekken Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin eli siinä tulee aina se että menis automaattisesti viikon päästä mutta oon perunut sen joka kerta. Eli siis eikös tämä ole perjaatteessa heidän vika etteivät ole korjanneet tai huomanneet tälläistä virhettä heidän netti sivullaan?

Eli toisaalta voivatko he lähettää mulle tai jollekkin muulle joka on huomannu tän että "hei sun pitää maksaa ny 4:stä kerrasta" tai jotain?

7. mcmopo

mcmopo Active member

Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    Kyllä minulla ainakin Spotify veti aikoinaan joka kuukausi automaattisesti rahat tililtä kunnes katkaisin sen.

8. Pekken

Pekken Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin siis paypalista voi perua sen ettei se maksuta automaattisesti sun tililtä eli sitten sun pitää ite tehä se joka kerta.

Mutta siis vieläkin auki se että voiko nää oikeesti tulla sillei et "hei, hei sun pitää maksaa nuo 2 kertaa ny" tyylii? Vaikka ite ei huomaa tuollaista bugia/virhettä?

Jaa tämä sivu