Minkähän takia torrentit jäävät nihkeästi 99,9% kohdalle, koskaan valmistumatta. Saakohan niitä jotenkin valmiiksi asti?
Kannattaa kokeilla jos se toimis jo vaik ei oo valmis. Itel kans joskus jääny esim leffa 99.9% mutta eipä se oo kattomista estäny, ja syy miks jää tolleen on lähettäjän päässä ei sun klinus
Kannattaa varmistaa, ettei mene lataamaan fake-torrentteja. Joskus kun tulee latailtua, niin voi tulla ns. fakeja, jotka ovat passu-suojattuja, ihan jotain muuta tai jäävät 99.9%. Kannattaa tarkistaa kommentit jokaisesta ennen latausta.
Itse ainakin uTorrentissa ja Bitcometissa kaikki lataukset jäävät 99.9 prossaa, jonka jälkeen minä vain yksinkertaisesti tuplaklikkaan niitä ja sen jälkeen tuleen 100 prossaa. Ainakin itese huomasin että se on joku pikku bugi vain ohjelmistossa. Eli jos lataan jonkun, saattaa tulla ihan normaalisti 115 kb sekunnissa, ja sitten pysähtyy 99.9 prosenttia kohtaan ja olen odottanut monia tuntejakin mutta se ei mene sataan ilman että tuplaklikkaan sitä Se on semmoinen pieni bugi kikka.