Torrent ongelmia

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Carvalho 29.03.2005.

1. Carvalho

Carvalho Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ensimmäistä kertaa olen yrittänyt tutustua kyseisiin ohjelmiin. Olen kokeillut bittorrentia ja bitcometia.
    Ongelma on seuraava: kun ohjelma aloittaa jonkun tiedoston latauksen windows heittää näytölle sinisen ruudun jossa kerrotaan jostain viasta ohjelmien tai laitteiden kanssa tms...Tekee tämän joka kerta kun yrittää ladata ja kone pitää käynnistää power napista aina sen jälkeen...
    Apua kaivattais...

2.  
  3. LcD

LcD Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Mitä tiedostoja olet latamassa?
    Meinaan mulla kone teki tollai kun kokeilin joskus
    kauan sitten Kazaata, se latas sillon varmaan jotain saastuneita tiedostoja.

Viimeksi muokattu: 29.03.2005
  4. Carvalho

Carvalho Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ongelma ratkes.Vika oli tossa asuksen integroidussa verkkokortissa. Asensin vanhan verkkokorttini ja alko toimiin. Eli ei ollut tiedostosta kiinni..

5. kaller

kaller Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kyl täytyy sanoa, että aika jännästi ratkesi ongelma. mut kai se voi joskus tapahtua näinkin.

6. handeran

handeran Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    samoja ongelmia on ollut muillakin integroiduilla verkkokorteilla(msi,asrock)eivät tahdo pysyä ruodussa täydellä nopeudella,kannattaa laskea kortti 10 megaiseksi laitehallinnasta ja vakaus paranee kummasti.

Jaa tämä sivu