1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Topfield tf5100pvr tallennettujen ohjelmien poltto dvd:lle ???

Viestiketju Keskustelua antenniverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi Ricard0 13.05.2006.

  1. Ricard0

    Ricard0 Member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli ongelmana sellainen että miten poltan tallennetut ohjelmat dvd:lle ?? Paljon on puhuttu jostain projectX ohjelmasta jolla pitää muuttaa .rec tiedostot .mpeg2 tiedostoiksi jotka näkyvät tietokoneella ? tuota project x:sää olen kokeillut mutta tuntui sen verran hankalalta ohjelmalta että jätin leikin sikseen ?? kai siihen on joku todella paljon helpompi käyttöisempi ohjelma jolla nuo tiedostot voi muuttaa ??

    Kiitoksia jos viitsitte auttaa avutonta !
     
  2.  
  3. arskaxx

    arskaxx Active member

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    1,056
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  4. jva

    jva Regular member

    Liittynyt:
    23.01.2004
    Viestejä:
    140
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    juu, itsekkin olen metsästelly ohjelmaa joka tekis kerralla koko pläjäyksen(laiska taidan olla) ylen lähetyksistä. eipä taida löytyä.
    Mutta kanavat jossa se teksti on siinä itse kuvassa tai ilman tekstiä niin se onnistuu helposti .rec->.mpeg
    ohjelmalla ku: PVAStrumento 2.1.0.17
    http://www.offeryn.de/index.html

    ja sieltä ohjelmasta make ps
     
  5. arskaxx

    arskaxx Active member

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    1,056
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jos teksteistä ei tarvi välittää ja haluaa vaikka leikellä mainokset ja muut turhat pois, niin VideoRedo http://videoredo.com/ on ihan ykkönen tuohon hommaan. Tuo osaa lukea .rec-tiedoston ja tallentaa mpg:ksi.
     
  6. jva

    jva Regular member

    Liittynyt:
    23.01.2004
    Viestejä:
    140
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    joo-o, mutta maksullinen...maksaa mainokset pois
     

Jaa tämä sivu