Topfield tallennusten siirtäminen dvd:ksi ja päivitykset.

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi salmto 15.01.2007.

  1. salmto

    salmto Member

    Liittynyt:
    03.09.2003
    Viestejä:
    29
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moro!

    Pisäisittekö mulle linkit miten se nyt siirretään tavara topfieldin kovalevyltä tietokoneelle ja poltetaan dvd elokuvaksi? Mulla on kaapeli topy. Sitten kannattaako laittaa uudet päivitykset jne? mulla oli alussa ongelmia topyn kanssa (topfield tf5100pvrc) koska meillä on sateliitti. ja esim masterpiece ei edes löytänyt kanavia. Halvemmassakin topyssä piti suorittaa jostain syystä automaattihaku ekana ja vasta sen jälkeen manuaalinen haku.

    Kysymys kuuluukin ,että jos laitan päivitykset meneekö homma vituiksi ? ja mistäs ne ohjeet löytyy päivittämiseen?
     
  2.  
  3. Pein

    Pein Active member

    Liittynyt:
    22.10.2003
    Viestejä:
    1,292
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  4. Pihlis12

    Pihlis12 Active member

    Liittynyt:
    04.04.2006
    Viestejä:
    1,312
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  5. kukkeli

    kukkeli Member

    Liittynyt:
    01.06.2003
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    itse en syystä tahi toisesta oo saanu tota rojekti äksää pelaan mut käytän itse MPEG_Streamclip_1.1 nimistä ohjelmaa jolla teen .mpgeeks ja sen jälkeen vaikka nero kai osaa vääntää dvdeeks tai vaikkapa convertxtodvd niminen softa ainakin vääntää
    ps.molemmat yksinkertaisia ja tyhmäkin kuten allekirjoittanut osaa käyttää
    ps2.joo tiedän et on kaiken maailman cce ym softat mut näiden yksinkertaisuus/helppous/tekemä laatu riittää mulle hyvin
     
  6. Pikli

    Pikli Member

    Liittynyt:
    07.02.2004
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eikö kukaan Einstein ole vielä keksinyt ohjelmaa, jolla saisi pöljempikin poltettua Toppyllä tallennetut ohjelmat DVD:ksi? Ihmettelen ja odottelen... Tulee se vielä...
     
  7. Pihlis12

    Pihlis12 Active member

    Liittynyt:
    04.04.2006
    Viestejä:
    1,312
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Pikli, totta tuo saattaa olla varsin rasittavaa että joutuu puuhastelemaan monen eri ohjelman kanssa. Se olisi helppoa jos tuollainen ominaisuus olisi jossain ohjelmassa että .rec tiedostosta saisi suoraan tehtyä valmiin dvd -levyn jota dvd-soittimella voisi sitten katsella.

    Mutta ei noitten .rec tiedostojen käsittely mitään vaikeata kyllä ole. Pikkusen jos asiaan jaksaa paneutua ja lukea niin se on varsin helppoa.
     
  8. arskaxx

    arskaxx Active member

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    1,056
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    DVR-Studio Pro http://www.haenlein-software.com/HS/index.php?PHPSESSID=e9eeb840e866a121d071ffb83d343edf
    väittää tekevänsä tuon homman kahdella hiiren klikkauksella (ilman DVB-tekstitystä) tosin esittelyanimaation perusteella menee useampi hiiren klikkaus.
     
  9. Pihlis12

    Pihlis12 Active member

    Liittynyt:
    04.04.2006
    Viestejä:
    1,312
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Katsos niinpä näyttäisi tekevän. Eli Pikli :lle on sopiva ohjelma löytynyt :)
     
    Viimeksi muokattu: 31.01.2007
  10. xmasa

    xmasa Guest

    Mites nuo .rec fileet, pyöriikö ns. DivX soittimissa, esim. LG:n perus malleissa?
     

Jaa tämä sivu