Topfield PVRc HDMI

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi H.H 12.09.2007.

  1. H.H

    H.H Guest

    hommasin tämmösen Topfield PVRc HDMI boksin ja olen ollut kyllä boksiin tosi tyytyväinen ainut asia mikä ihmetyttää on kun tallentaa jonkun ohjelman niin alkuun tulee mainoksia aika paljon ja lopusta jää monesti elokuva vähän kesken, olen mennyt aina EPG kohtaan ja ohjelman kohdalla painanut Rec nämiskää?
     
  2.  
  3. arskaxx

    arskaxx Active member

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    1,056
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Boxi aloittaa tallennuksen silloin kuin ohjelma on EPG:ssä kerrottu alkavaksi, ei tuo osaa mitenkään huomioida alussa olevia mainoksia (ei mikään tallentava boxi osaa). Lopusta jää pois siksi, että ohjelmat on usein myöhässä. Mikään boxi ei osaa ottaa huomioon mahdollisia myöhästymisiä.

    Kannattaakin käsin lisätä aikaa tallennusten loppuun.

    Toinen vaihtoehto on asentaa toppyyn joku apuohjelma (TAP), joka lisää automaattisesti aikaa jokaisen tallennuksen loppuun.
     
  4. jarxi

    jarxi Member

    Liittynyt:
    28.10.2005
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo mulla sama homma ja yritin löytää sellaisen tap:n , mutta ei tahdo löytää. Onko jollain tietoa minkä niminen tap toimisi näin.
     
  5. arskaxx

    arskaxx Active member

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    1,056
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jag's EPG, PlasmaEPG ja 3PG nyt ainakin, noissa on kyllä kaikennäköistä muutakin hauskaa.

    http://www.tapworld.net/forum/index.php
     

Jaa tämä sivu