topfield ja ei signaalia

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi seheja 12.08.2005.

1. seheja

seheja Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    elikkä kun laitan topfieldin tallentamaan jotakin kanavaa ja sitten alan selailemaan ,että mitä muualta tulee niin sitten se yhtäkkiä ilmoittaa ettei ole signaalia.tähän ei tunnu auttavan sitten muu kuin tehdasasetusten palautus ja kanavien uudelleen haku.olen kyllä käsittänyt että pitäis pystyä katsomaan muutakin kuin tallennettavaa kanavaa.missäköhän vika?
    Pari kertaa olen joutunut hakemaan kanavat uudelleen ja välillä 1,2,3,4,ja sub on ikäänkuin järjestyksessä ja välillä ihan missä sattuu,tälle ei varmaan mitään voi.Ei siinä mitään, mutta kun mulla ei ole valikossa "järjestä kanavat" osiota jostain kumman syystä.

Viimeksi muokattu: 12.08.2005
  2.  
  3. musti2

musti2 Guest

ohjelmiston päivitys voisi auttaa ?

4. seheja

seheja Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    elikkä miten se päivitys tapahtuu?kone ollu vasta viikon mulla.

5. cofsi

cofsi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  6. seheja

seheja Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    sori nyt, mutta mistäköhän mä nään mikä päivitys mulla nyt on?

7. cofsi

cofsi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mee boxin päävalikkoon sieltä tiedot ja vastaanottimen tila

8. patse

patse Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mullakin oli tuota samaa ongelmaa joskus. Onkohan sulla antenninjohto kiinni molemmissa virittimissä ? eli koneessahan on kaksi viritintä ne pitää yhdistää mukana tulleella johdon pätkällä.

samalla kysyisin vinkkejä miten saa parhaimman signaalin kaikkiin kanaviin ? käytössä on normaali antenni ja sisäantenni vahvistimella. Kun kytken molemmat antennit kiinni antenni 1 ja 2 reikiin kaikki kanavat näkyy hyvin, mutta muutaman päivän päästä voice 1 ja 2 alakavt näkyä huonosti varsinkin voice. ja taas kun vaihtaa antenni johtojen paikkaa kuva näkyy selkeästi pari päivää joka kanavalla. Vaihtaakohan topfield käytettävää viritintä välillä ja miten sen saisi lukittua ?

9. seheja

seheja Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    eli mihin liittimiin se johdonpätkä pitäisi laittaa? en oo ihan varma niin parempi kysyä.

10. patse

patse Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ohjekirjasta se selviää. Laita niin että antenni johto antenni 1 rööriin ja pikkupätkä antenni 2 rööristä rf loop 1 out reikään. Pitäisi toimia...

11. veikko

veikko Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kumpis noista nyt sitten on uudempi may04 vai mar10? itse aattelin tota may04:sta ja päivitin sen? Kumpi parempi?

12. pissis

pissis Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jou , singnaaliongelma hävisi kun vaihdoin laitteen mukana tulleen linkityskaapelin (lyhyt antennijohto jolla yhdistetään 2 viritintä). Ei ole signaali pätkinyt sen jälkeen. Vaihtakaa ja kokeilkaa.

Jaa tämä sivu