Topfield 5100PVR kanavien jäjestäminen

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi Vidiootti 28.02.2006.

  1. Vidiootti

    Vidiootti Member

    Liittynyt:
    15.11.2001
    Viestejä:
    66
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Laitteen manuaali kertoo kanavien järjestelyn olevan mahdollista, mutta laitteen softassa ei ole kyseistä valintaa lainkaan.
    Aikanaan kyselin asiasta Akibasta, josta laitten ostin ja sanoivat että se ominaisuus on poistettu laitteesta.
    Suosikkeja olen järjestänyt, mutta niiden yksinkertainen käyttäminen vaatii ylös/alas-painikkeiden käytön. Numeropainikkeet valitsevat kanavia.

    Nyt kun on kanavia vähän enemmänkin käytössä, alkaa ärsyttää kun esim. Canal+ -kanavat vasta 26 ja ylöspäin.

    Olisko kukaan keksinyt saisiko kanavat järjestettyä uudelleen?
     
  2.  
  3. artsipunk

    artsipunk Member

    Liittynyt:
    04.03.2005
    Viestejä:
    71
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eipä taida olla "helppoa ratkaisua". Itse olen kuitenkin ratkaissut kyseisen "ongelman" tekemällä 2 suosikkilistaa, peruskanavat (missä kaikki kaapelitv:n perussetit) ja paletti-tv (missä kyseisen maksukanavapaketin kanavat). Helpoittaa jo huomattavasti kanavasurffailua, mutta ei tietenkään vedä vertoja kunnon kanavamuokkaukselle, mikä valitettavasti kyseisestä boxista puuttuu. Kieltämättä tottuminen vie tuohon aikansa, mutta nyt luonnistuu jo ihan "selkäytimestä", aluksi tuskailin ihan saman asian kanssa... Kaikkeenhan tottuu, paitsi jääpuikkoon persuuksissa -> se kerkee sulamaan, ennenkuin siihen tottuu...*wirn*
     
    Viimeksi muokattu: 28.02.2006
  4. Vidiootti

    Vidiootti Member

    Liittynyt:
    15.11.2001
    Viestejä:
    66
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Juu, noin se onnistuu kyllä.
    Meillä laitetta käyttää myös lapset ja heille tuo tapa vain on hiukan liian monimutkainen.

    Onkohan suosikkilistan kanavien vaihto mahdollista saada toimimaan numeronäppäimillä?
     

Jaa tämä sivu