Topfield 5100PRV:n USB-yhteys

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi diggis 30.11.2005.

  1. diggis

    diggis Member

    Liittynyt:
    30.11.2005
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen yrittänyt saada USB-yhteyttä Toppyyni. Olen mielestäni toiminut just niin kuin Wikikirjaston ohjeessa neuvotaan:

    - latasin Altairin, purin sen ja kopioin ne kaksi filettä C:/WINDOWS/system32/drivers
    - buuttasis läppärin
    - sammutin Toppyn, panin USB-piuhat kiinni ja käynnistin Toppyn
    - Näytölle tuli hienosti Wizard, jolle kerroin ajurien polun.

    Onnellinen lopputulos olisi kai ollut, että USB-ajurit ovat latautuneet OK. Näin ei kuitenkaan käynyt vaan Wizard jäi jumiin. Siinä luki jotain Tfld.SYS To:/WINDOWS/System32/drivers ja jäi "heittelemään papruja kansiosta toiseen". Annoin heitellä n. 1/2 tuntia ja lopulta sammutin koneen väkisin. Wizardissakaan ei ollut esim. Cancel aktiivisena. Wizardissa lukee ylhäällää Topfield ..., joten kyllä se ainakin jollain tasolla tietää, mitä siellä USB:n toisessa päässä on.

    Mistähän tässä voisi olla kyse ? Olen nyt kokeillut tätä n. 5 kertaa ja lopputulos on aina sama.

    Vielä tarkennuksena:
    - piuha on alle 5m ja ehjä
    - toista USB porttia en läppäristäni löydä. vai mitä sillä "kokeile toista USB-porttia" tarkoitetaan ?
    - vikatilassa asentamista en ole kokeillut. Kuulostaako tämä ongelma siltä, että siitä olisi apua ?

    Tämä on varmaan sarjassa "tosi tyhmät kysymykset", mutta kun en enää itse keksi, mitä tekisin on pakko nöyrtyä kyselemään viisaammilta :)

    AUTTAKAA, kun on "bitit keskellä kämmentä" :)
     
  2.  
  3. Kurtza

    Kurtza Regular member

    Liittynyt:
    23.12.2004
    Viestejä:
    655
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos PC:stä löytyy XP SP2:lla niin monella on vaatinut asentamisen vikasietotilassa.
     
  4. hetekka

    hetekka Regular member

    Liittynyt:
    02.01.2004
    Viestejä:
    190
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tarkoitat varmaan Topfield TF5100PVR vai?
    Minulla on tuo kaapelimallina ja yhteys toimii anakin minulla kun laittaa topin päälle ja sitten vasta kytkee johdon läppäriin.
    Asensitko läppäriisi tämän "Topfield Windows Applications Setup" tiedoston versio 1.0.4?
     
  5. petrau

    petrau Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.02.2002
    Viestejä:
    364
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  6. diggis

    diggis Member

    Liittynyt:
    30.11.2005
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos jo tässä vaiheessa. En vielä ole päässyt kokeilemaan, mutta ainakin nyt on taas läjällinen kaikkea, mitä voi kokeilla.

    Kiitos noista linkeistä. Mistähän syystä ne eivät tulleet hakuuni, jossa hakusanoina käytin Topfield ja USB. Oli tosi hyödyllisen oloista juttua tällaiselle vähän avuttomallekin. Siis muuhunkin kuin tähän käsillä olevaan ongelmaan.

    Mistähän tuon "Topfield Windows Application Setup" löytyy ? Siitä en ollut vielä kuullutkaan yhtään mitäään.
     
  7. hetekka

    hetekka Regular member

    Liittynyt:
    02.01.2004
    Viestejä:
    190
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  8. diggis

    diggis Member

    Liittynyt:
    30.11.2005
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tosiaankin XP ja SP2 oli kyseessä ja vikasietotilassa USB-ajurit asentuivat juuri niin "heittämällä", kun oli ohjeista lueskellut.

    Tuossa nyt katselen kun leffat siirtyvät Altairilla - eivät kovin sähäkästi, mutta kuitenkin :)

    Kiitos avusta kaikille.
     

Jaa tämä sivu