1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Topfield 5100 pvrc

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi mrfiasko 27.11.2006.

  1. mrfiasko

    mrfiasko Member

    Liittynyt:
    16.11.2006
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin kyseisen boksin n. 1,5 kk sitten, se kesti kaks viikkoo ja sen jälkeen se alkoi buuttaamaan itsekseen. Joten vein sen takaisin liikkeeseen n.1kk sitten, he lähettivät sen huoltoon ja en ole saanut sitä vieläkään takaisin. Onko kellään ollu vastaavaa buuttausongelmaa kyseisen boksin kanssa.
     
  2.  
  3. arcanix

    arcanix Active member

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    2,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ostin käytettynä elokuussa, ei ongelmia what so ever, toimii kuin unelma.
     
  4. V12

    V12 Guest

    Nyt äkkiä myyjäliikkeen kimppuun, ja vaatimaan laitetta huollettuna takaisin, laitteen vaihtoa uuteen tai kaupan purkamista.

    1 kk:n huoltokeikka laitteelle, joka tänä päivänä on tavanomainen kodinkone, on ihan liikaa.

    Itse omistin ko. boksin 2 kk, ja kun se ei kahdella huoltokäynnillä tullut kuntoon (joista toinen kesti yli 2 viikkoa), purin kaupan.
     
  5. mrfiasko

    mrfiasko Member

    Liittynyt:
    16.11.2006
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Siellähän se boksi oli huollossa koskemattomana. Aikovat nyt rueta korjaamaan sitä. Lupasivat perjantaiks sen mulle. Saa nähä. Kuulema ruuhkaa huollossa, minkähän testin se voitti ku piti olla testivoittaja. Ei luulis että testivoittajaa tuodaan niin paljo takasi huoltoon?
     
  6. kumiorava

    kumiorava Regular member

    Liittynyt:
    26.03.2005
    Viestejä:
    310
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ei ollu ihan vaan yksittäinen testi minkä kyseinen boxi voitti. sehän on vieny muita bokseja ihan 6-0 surimmassa osassa testejä. Testejä mm. HIFI ja MB
     
  7. pkm

    pkm Member

    Liittynyt:
    08.12.2006
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla ilmeni juuri sama vika. Kone sulkee ja avaa itseään jatkuvasti. Saa nähdä miten kauan menee huollossa?
     
  8. mrfiasko

    mrfiasko Member

    Liittynyt:
    16.11.2006
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla kesti reilu kolme viikkoo. Virtalähde oli sökönä.
     
  9. mrfiasko

    mrfiasko Member

    Liittynyt:
    16.11.2006
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    onko kellään tietoa mistä johtuu, kun olen laittanut ohjelmia nauhalle, niin kun boksi käynnistyy niin telkkukin käynnistyy samalla. Mulla on Viewsonicin 32". Telkkukaan ei käynnisty aina vaan satunnaisesti. Mistäköhän johtuu? Onko muilla ilmenny samaa ongelmaa?
     

Jaa tämä sivu