Toimivuus kysymys?

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Toejam 25.11.2003.

1. Toejam

Toejam Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin tuossa juuri tuollaisen LG:n GSA-4040B Super Multi DVD Writerin...ja ajattelin kysellä että toimiikohan tuollaiset levyt( B-Ware DVD-R 4,7 GB 2x - 50 Stück in Cakebox (Minus-R)http://www.cdrohlinge24.com/ ) kun saksasta tilaa niin palaakohan nuo tossa mun asemassani? Oi pliis auttakaa...jos vaan joku tietää...

2.  
  3. eska

eska Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo ja minulla olis toinen toimivuus kysymys.
    Toimiiko LG GSA-4040B Windows 98 järjestelmässä?
    Vai onko pakko olla vähintään Win98se niin kuin aseman paketissa lukee?
    Tietenkään Win98:ssa ei voi käsitellä yli 4:n gigan tiedostoja mutta toimisko muuten.

4. reso

reso Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jos paketissa lukee, että w98se, niin tod.näk asia on silloin näin, varmaa tietoa minulla ei asiasta ole. En muutenkaan näe mitään syytä, miksei w98:ia kannattaisi päivittää se:ksi.

5. NeFer

NeFer Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  6. Mars7fin

Mars7fin Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla nuo b-waret ovat toimineet... kunhan ei iha loppuun polta... 3.5GB olen itse laittanut..

7. MrShavez

MrShavez Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mars7fin

Ihan vaan ajattelin tällaista; jos poltat plattalle vain 3.5gb/levy, kun ei enempää voi laittaa levyn laadusta johtuen, maksat n.1.25e/levy todellisuudessa. Alkuperäinen hinta 1e/0.8 (0.8 on siis 3.5gb/4.37gb)=1.25e.

Eikös olisi järkevämpää ostaa kunnon levy, joka maksaa sen 1.25e ja polttaa se tappiin asti? DVD-leffojen varmuuskopioinnin laatu ainakin paranee, kun rajana ei ole se 3.5gb vaan 4.37gb...

Tietty kukin taaplaa tavallaan ja voihan niihin kai dataa kirjoittaa. Itse kyllä olen panostamassa pikkasen parempaan laatuun, niin ei tarvitse jatkossa katua. Kunhan heitin ajatuksen, no offence...

8. Mars7fin

Mars7fin Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tarkoitin vaan, että lopussa saattaa tulla virheitä riippuen levystä. Myös levyn tunnistamisen kanssa on tullut nyt ongelmia!?
    Ja 3.5Gb olen polttanut sen takia, että tiedostoni ovat olleet sen kokoisia. Isompien tiedostojen kanssa on jollain aihioilla ollut sellaisia häiriöitä jotka elokuvassa saattaa aiheutta tökkimistä. Elokuvia en ole näille levyille polttanut.

Jaa tämä sivu