Toimivia DVB-T PCI-kortteja?

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi marttila 07.10.2004.

  1. marttila

    marttila Member

    Liittynyt:
    07.10.2004
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Testitulokset PCI-korteista ovat olleet tosi huonoja. Nyt ainakin Nebula DigiTV PCI:n ja KiSS SATDEM T:n mainostetaan toimivan oikein myös Ylen tekstitysten kanssa. Onko totta - tekstit sekä näkyvät että ovat tallennettavissa ja myöhemmin toistettavissa? Usein kortit ovat vaatineet järjetöntä antennisignaalinvoimakkuutta toimiakseen stabiilisti. Mitenkäs nämä?
     
  2.  
  3. Make79

    Make79 Member

    Liittynyt:
    12.11.2003
    Viestejä:
    45
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Oon vielä aloittelija tuon DigiTV:n kanssa, mutta mulla on toi Nebula PCI.

    En oo vielä tekstejä saanu tallennettua, mut kyllä ne katsoessa näkee. Välillä kuitenkin joku sotkee sitä tekstitystä, kuvaa tulee musta suorakaide jossa lukee jotain tämän tapasta "Moi, olen Onni Kotikadulta. Minunkin puheeni saat näkyviin tekstiTV:n sivulta 333". Tuo laatikko tulee samalla näkyviin ku enabloi tekstityksen. Välillä vilahtelee oikee tekstitys taustalla, mutta toi laatikko on siinä tekstityksen kohalla. en tiiä et mistä se johtuu.

    Saas nähä, et miten Nebulan seuraava ohjelmistoversio toimii noiden tekstitysten kanssa. Ilmeisesti Nebulan ohjelmistoa päivitetään parhaiten.
     
  4. SF100

    SF100 Regular member

    Liittynyt:
    11.09.2003
    Viestejä:
    278
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nebulalla tekstitykset toimii myös nauhoituksissa mutta vain vanhemmilla softaversioilla joissa taas ei toimi MTV3. Olen laittamassa Nebulalle kootut kommentit uusimmasta betasta sunnuntaina. Käykääpä betan käyttäjät DVDPlazalla kertomassa omia huomioitanne siitä.
    ->marttila Vanhemmalla Nova T:llä (Philipsin piiri) näyttää toimivan tekstitykset myös tallennuksissa uusimmalla ProgDVB:llä. En ole kyllä ehtinyt paljoa vielä niitä testaamaan. Ja vanhempaa versiota kortista taitaa olla jo vaikea löytää.
     

Jaa tämä sivu