Toimisko Bf 1942 ja sen lisäosat mun koneella?

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi JooPee 10.08.2007.

1. JooPee

JooPee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli toimisko ne? Luulisin et toimis ku mulla toimii Bf 2 ongelmitta. Mut päätin viel varmistaa. Ja mistä sais halvimmalla postikulujen kans?

2.  
  3. kyljys88

kyljys88 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä toimii varmasti.

4. Haywire

Haywire Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vaatimusten puolesta pitäisi kyllä pelittää, mutta jos ongelmia ilmenee niin muuta pelin pikakuvakkeen ominaisuuksista peli käyttämään XPn yhteensopivuustilaa.

En ole kyllä nähnyt tuota peliä pitkään aikaan minkään kaupan hyllyllä. Tosin en sitä ole kyllä etsiskellytkään. Varmaan käytettynä kannattaa kysellä. Itselläni on tuo + lisäosat ja asentelin ne taas koneelleni muutama kuukausi takaperin. Papat klaanilla oli teemaviikko, mutta eipä tuolla servulla ollut silloin ketään kun minä olisin voinut pelata.

5. JooPee

JooPee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nyt on semmonen ongelma et sain sen pelin, mut päävalikos näkyy ylhäällä ja alhaalla semmonen valkonen iso palkki ja sit osa niistä nappuloista jne. ei näy.

6. W4rm4n

W4rm4n Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26

No, itse sain pelin anttilasta kuukausi sitten 15€...

Ja koneesta: Itselläni on AMD Athlon 3400+, 2.19 GHZ, nVidia GeForce 6600, ja on pelittänyt hyvin, käyttis XP Home...

Vielä semmoinen tuli mieleen, että haepas EA:n sivuilta uusin update patch, jos alkaisi toimimaan, servujakin on enemmän.

Viimeksi muokattu: 15.08.2007
  7. KoneHirmu

KoneHirmu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ainakin pitäs pelittää tuolla ko panolla. itellä oli viellä huonompi kone ja hyvin toimi, latas van kenttiä hitaasti ja jos ongelmia ilmenee voi olla vistassa vikana

Jaa tämä sivu