Sellasta kysyisin että toimiiko meidän koneella cs kun meidän koneemme on sellanen 1.66 GHz tasoinen......ja Compaq on merkki
Eipä tuosta voi vielä mitään sanoa... täytyy myös tietää kuinka paljon on muistia ,mikä näytönohjain ja mikä netti. Ja tietysti cd-dvd aseman nopeus ja muuta jotka eivät ole niin tärkeitä. Ja kumpaa ceeässää ajattelit pelata? 1.6 vai source? Vai kenties condition zero? Ainakin sorsan vähimmäisvaatimus on prossulta 1.2 Ghz joten kyllä pitäisi sinunkin prossulla pyöriä ,mutta herkut ja resot ovat sitten minimaalisinta mitä on.
Se tais olla source. Muistii tässä oli alunperin 57,2 Gt ja nyt 36,9 Gt jäljellä..netti on ainakin tarpeeksi hyvä. näytönohjain on NVIDIA GeForce4 MX 420 (Compaq)........
Tee itsellesi ja meille palvelus ja lataa aida32 koneellesi. Pura vain johonkin ja käynnistä ohjelma. Tietokone -> Yhteenveto ja katso nämä tiedot: http://img454.imageshack.us/img454/5098/konegc2.jpg Kiinnostaa lähinnä suoritintyyppi, keskusmuisti ja näytönohjain. Kumpi se nyt on? Source ja 1.6?
Mistä mun pitää painaa kun mä haluun lataa sen aida32, kun mä en löydä sitä mistä sen lataa sielt sivult jonka annoitte
Free Downloads From: ja siitä alka valitset Europe MajorGeeks EU - |France|. Ne on siinä keskellä sivua.
Source pyörii, mutta ei todellakaan hyvin, näytönohjain on todella alitehoinen. CS1.6:sta voit tuolla yrittää.