eli toimiiko battlefield 2 mun koneella ja kone on.. Koneeni: AsRock 775Dual-VSTA, Pentium 4 3.06 Ghz, 1024mt muistii, 80gt kovo, Nvidia (palit) GF 6800 GS 128 mt, eli tollanen ja olen kyl katton noi vaatimukset mutta haluaisin varmistuksen jos jollain on tietoa enemmän. en kato viitsis hommata pelii ja maksaa siitä jos se ei toimikkaan mun koneel. Netti on soneran 2mt adsl ja muuttuu kohta 8mt nopeuteen eli siintä ei jää kiinni.. kiitos avunantajalle.
SYSTEM REQUIREMENTS * Windows XP (32-bit) with Admin rights * 1.7 GHz Intel Celeron D / Pentium 4 or AMD Athlon XP/ Sempron or greater * 512 MB of RAM or more * 8x or faster CD/DVD drive * 2.3 GB free hard drive space or more * Video: DirectX 9.0c compatible (see video) * Sound: DirectX 9.0c compatible (Sound Blaster X-Fi series recommended ) VIDEO Video card must have 128 MB or more memory and one of the following chipsets: * NVIDIA GeForce FX 5700 or greater * ATI Radeon 8500 or greater Tuon mukaan ainakin pitäisi toimia, asetuksia vaan et varmasti saa käyttöön kaikkia mahdollisia. Mahdoton muistisyöppö tuo ainakin on, monet sanoneet että edes yksi giga ei riitä, mutta onhan se tuplaten parempi kuin 512Mb joka on minimivaatimuksissa. Bf2-pelaajat voisivat itse kertoa miten peli toimii heidän kokoonpanoillaan.
No itselläni pyörii FPS siinä 50-95 ja asetukset ovat mediumina. Resoluutio 1280x1024. Anti-aliasing ei ole käytössä, muttei se haittaa tuolla resoluutiolla paljoakaan. Loppujen lopuksi en ole tyytyväinen. Kaikkien testien mukaan pitäisi pyöriä paremmin. Tosin itselläni prosessori ja muisti hirttävät kiinni. [bold]EDITTIÄ: Eli toimii ystävälläni FX 5200 - kortilla. Kaikki lowlla ja pätkii, mutta toimii. Kyllä sinun kokoonpanollasi toimii.[/bold]
eiköhän se toimi ihan kohtuu hyvin itellä oli vanhassa koneessa 512 muistia toimihan se mutta ei hyvin pitkät lataus ajat ja tökkimistä alussa ja muutenkin tais olla huonompi kun toi sun kone tuolta vois löytyä tietoa http://battle.fi/?page=84&ketju_id=318&tyyppi_id=8&kat_id=16
Joo eli tolla mun koneella pyörii 1024x768 ja ei AA:ta. FPS::sää en oo seuraillu mutta pyörii moittettomasti.. alku lagia imenee melkein kaikilla... sitten siitä muistista sen verran että 512 on minimi mutta se minimi on käytännässä giga ja suositus 2 gigaa muisti syöppö kun on
kyllä tolla toimii edellinen kokoonpanoni oli 2800+ sempron kanta A 1gt ddr 400 6600gt 128mt AGP kaikki medium asennos ja resot 1024*768