Noniin eli,tämä tapahtui 2 päivää sitten kun iskin sähköbassoni kiinni koneeseen(basson oman kajuttimen kautta).Sitten yhtäkkiä äänet koneesta muuttui puuroksi ja kun otin piuhan pois niin äänet katosivat kokonaan. Olen tehnyt lähes kaiken,kajarit ovat ehjät-varmasti,olen päivittänyt ajureita,ääniasetuksista kattonut(kaikki ovat kohdallaan).Minulla on 5.1 ja olen koittanut myös vanhoilla kajareillani. Kuitenkin,äänikortti on integroitu Realtek 97 audio ja sen omassa ohjelmassa(sound effectissä) on connector sensing joka testaa miten kajareiden piuhat ovat ja ovatko oikein..sen ajan eli 2-3 sekuntia kun se testaa kuulen esim biisin joka soi taustalla mutta ongelma palautuu heti kun se on tarkistanut ja ne ovat vielä oikein. Olen kysellyt kavereiltani ja ties keneltä,kukaan ei ole tälläistä ennen nähnyt. Ja se vielä,että mikään ei ole luultavasti rikki,laitehallinassa ei lue. Kiitos etukäteen,apu pelastaisi päiväni.
sen kun tietäisi,tutkailen ja eikös se sitten mene takuun piikkiin ? Ja ei toimi,tässä on nyt jotain mystistä,kun ei missään lue että olisi rikki.