yritin muuttaa elokuvaa vcd muotoon mutta siinä on ac3 äänet jousta tuli ongelma. eli ääniä ei kuulunut vcd:ssä. seuraavaksi kokeilin dvd2svcd ohjelmalla, netfrettistä katsomani oppaan avulla, kaikki meni hyvin mutta ihan lopussa tulee: bbmenc error, jossa ilmoitus että error reading input file. mikähän mahtaa mättää. kiitos jo etukäteen vastauksista...
Onkohan sulla kenties windows xp käyttiksenä?itselläni on vähän samoja ongelmia.sama vikailmoitus on ilmestynyt ruudulle...itse olen epäillyt xp:tä ongelmasta.olen käyttänyt vuosia 98SE.n kanssa samoja ohjelmia eikä ongelmia ole ikinä ollut.
tuota on käsitelty ainakin (kodekit): http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/65124 ja sitten jos olet laittamassa siihen tekstityksen mukaan niin joskus tekstitys jossa on jotain "vikaa" on aiheuttanut tuon herjan...
ja taas ilmeni uusi ongelma. nyt kun olen virtual dubilla erottanut äänen erilleen, niin sitten kun yritän avata sitä äänitiedostoa px3-ohjelmalla, jotta voisin muttaa sen wav-muotoon, niin se ei tunnista sitä. gspot ohjelma kyllä näyttää että alkuperäisessä ohjelmassa on ac3 äänet. kohta menee jo hermot...
Itse käytän äänten erottamiseen ja waveiksi muuttamiseen besweet ohjelmaa, sillä onnistuu kätevästi myös äänten frame muutokset jos on tarvis...