Tmpgenc ongelma

Viestiketju VCD ja SVCD -formaatit -osiossa. Ketjun avasi jussih 13.02.2004.

1. jussih

jussih Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    yritin muuttaa elokuvaa vcd muotoon mutta siinä on ac3 äänet jousta tuli ongelma. eli ääniä ei kuulunut vcd:ssä. seuraavaksi kokeilin dvd2svcd ohjelmalla, netfrettistä katsomani oppaan avulla, kaikki meni hyvin mutta ihan lopussa tulee: bbmenc error, jossa ilmoitus että error reading input file. mikähän mahtaa mättää. kiitos jo etukäteen vastauksista...

2.  
  3. jude70

jude70 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onkohan sulla kenties windows xp käyttiksenä?itselläni on vähän samoja ongelmia.sama vikailmoitus on ilmestynyt ruudulle...itse olen epäillyt xp:tä ongelmasta.olen käyttänyt vuosia 98SE.n kanssa samoja ohjelmia eikä ongelmia ole ikinä ollut.

4. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  5. NeFer

NeFer Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  6. jussih

jussih Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ja taas ilmeni uusi ongelma. nyt kun olen virtual dubilla erottanut äänen erilleen, niin sitten kun yritän avata sitä äänitiedostoa px3-ohjelmalla, jotta voisin muttaa sen wav-muotoon, niin se ei tunnista sitä. gspot ohjelma kyllä näyttää että alkuperäisessä ohjelmassa on ac3 äänet. kohta menee jo hermot...

7. mpk

mpk Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse käytän äänten erottamiseen ja waveiksi muuttamiseen besweet ohjelmaa, sillä onnistuu kätevästi myös äänten frame muutokset jos on tarvis...

Jaa tämä sivu