Olen onnistunut tekemään joitakin vcd pätkiä, mutta nyt kesken kaiken (välillä ei mitään muutoksia kone ollut päällä ja asetukset samat) tmpgen ilmoittaa "File nnn.avi can not open,or unsupported" ,help me please.
Toistaako Media Player ko. tiedoston normaalisti? Jos äänet ovat AC3-muodossa, tuosta aiheutuu kivasti ongelmia, sillä TMPGEnc ei avaa ko. AVIa. Tapa, jota suosittelen kokeiltavaksi tuollaisissa tilanteissa on GraphEditillä AC3-audion irroittaminen omaksi tiedostokseen AVIsta ja sen jälkeen HeadAC3hella AC3:n muuttaminen PCM WAV:ksi.
Keskeltä katkottua dataa, uskoisin? Eli siis splitattuna kesken nauhoituksen useampaan palaan ja/tai kovalevy on tullut täyteen ja kaappaus pysähtynyt siihen? Olen ainakin itse huomannut, että varsinkin jälkimmäisen tyylisiä AVI-klippejä (yleensä M-JPEG -pakattuja) avattaessa TMPGEnc haistattaa pitkät. Dubbi osaa yleensä avata ko. klipit ja jos haluaa SVCD/VCD:tä pakata, kannattaa kokeilla avata AVIt VirtualDubilla ja frameservata siitä video TMPGEncille.