tilaus http://www.nierle3.com

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi vebo 28.06.2005.

1. vebo

vebo Guest

pitääkö tuonne maksaa ennakolla vai voiko ne maksaa hakiessa postissa
    tilasin 30 eestä tavaraa ja on mennyt jo viikko

2.  
  3. jpekkam

jpekkam Guest

Ennakkoon ite oon maksanu ja aina on tavara tullut.

4. vebo

vebo Guest

mun vanhemmat on tata ''vanhemman kansan kansaa'' eivät suostu maksamaan ennakolla, pelkäävät että pakettia ei tulekkaan
    no toivottavasti se paketti tulee ilman ennakkoa

5. Degra

Degra Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kestää viikko, pari, tilauksesta ennenkuin tavara on himassa. Kun vahvistus tulee siitä että ovat saaneet fyrkkaa perille, kestää yleisemmin 3-4 päivää niin tavara on Suomessa.

Hyvin toimii, ei mitään valittamista.

6. vebo

vebo Guest

MITÄ...Kysymys kuuluu onko sinne pakko maksaa posti ennakko(laittaa rahat tilille ennen kuin ne lähettää mitään

7. timo82

timo82 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    On pakko maksaa etukäteen.

8. vebo

vebo Guest

no sinne jai halvat cd onko paikkaa jossa voi maksaa postissa hakiessa siis netti kauppaa jossa on noin halpaa?

9. Iisalmi

Iisalmi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Menen

www.wesellcd.com

Ja saat paketin postiennakolla -->eli maksat vain ja ainoastaan postiin kun noudat paketin. Ja mikä parasta, levyt kyseisellä sivulla ovat halpoja, ja tulevat n.viikossa lähimpään postiisi.
    Olen tilannut sieltä monta kertaa ja aina on tullut mitä olen tilannut. SUOSITTELEN.

Viimeksi muokattu: 29.06.2005
  10. jari75

jari75 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  11. Iisalmi

Iisalmi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hih =)

12. vebo

vebo Guest

viel yks kyssä eli jos en maksa tuonne neardeen niin ne ei laheta vai pitääkö mun peruttaa se tilaus jotenkin?

13. vebo

vebo Guest

ja vielä kumpaa noista cd kannattaa ostaa eli
    100 kpl. VERBATIM CD-R, DataLife vai
    100 kpl. PRINCO CD-R 80min. nopeus 48x, Cakebox

14. jflurrie

jflurrie Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli Nierle ei varmastikaan lähetä mitään, jos sinne ei maksa mitään. 90% varmuudella näin.

Ja jos joku on kuullut jostain kaverin muijakaverin kaiman pikkuserkun kummin veljestä, joka ei ole saanut tavaroitaan maksettuaan ensin tilauksen, niin kuulisin mielellään. Tähän mennessä kukaan ei ole valittanut. Siis en ole siellä töissä, mutta mulle yleensä valitetaan asioista =)

Itse olen, kuten jossain muussakin ketjussa totesin, tilannut sekä Nierlestä että CDRohlingesta noin 300 euron tilauksen, jotka molemmat olen maksanut etukäteen, ja kummatkin on toimitettu perille juuri niinkuin pitää. Siis aivan suoraan väitän että he kyllä lähettävät tavarat, kun maksu on ensin saapunut. Siinä kestää viikko, ehkä kaksi, mutta ainakin mun tilaustahdilla, 6kk:n välein, on varaa odottaa se pari viikkoa.

Ja sen verran korjattakoon vielä, että Nierlen tavara ei kokemukseni mukaan ole halpaa, vaan edullista. Halpahan on nimenomaan huonoa.

15. vebo

vebo Guest

Hyvä myynti puhe XD

16. vebo

vebo Guest

KIITOS KAIKILLE
    laitoin Nierdelle postia etta haluaisin peruttaa postin ja laitoin sen tilaus numeron ja ne laitto etta ne pysäyttää sen...tilaan nytten Wesellcdsstä

17. olmeri

olmeri Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    maksakaa hyvät ihmiset visalla, niin jos tavaraa ei näy niin luottokunta maksaa sen sinun puolesta... ja visalla kun maksaa niin rahat menee vasta kuukauden lopussa..

Jaa tämä sivu