pitääkö tuonne maksaa ennakolla vai voiko ne maksaa hakiessa postissa tilasin 30 eestä tavaraa ja on mennyt jo viikko
mun vanhemmat on tata ''vanhemman kansan kansaa'' eivät suostu maksamaan ennakolla, pelkäävät että pakettia ei tulekkaan no toivottavasti se paketti tulee ilman ennakkoa
Kestää viikko, pari, tilauksesta ennenkuin tavara on himassa. Kun vahvistus tulee siitä että ovat saaneet fyrkkaa perille, kestää yleisemmin 3-4 päivää niin tavara on Suomessa. Hyvin toimii, ei mitään valittamista.
MITÄ...Kysymys kuuluu onko sinne pakko maksaa posti ennakko(laittaa rahat tilille ennen kuin ne lähettää mitään
no sinne jai halvat cd onko paikkaa jossa voi maksaa postissa hakiessa siis netti kauppaa jossa on noin halpaa?
Menen www.wesellcd.com Ja saat paketin postiennakolla -->eli maksat vain ja ainoastaan postiin kun noudat paketin. Ja mikä parasta, levyt kyseisellä sivulla ovat halpoja, ja tulevat n.viikossa lähimpään postiisi. Olen tilannut sieltä monta kertaa ja aina on tullut mitä olen tilannut. SUOSITTELEN.
Korjataan tuo edellinen osoite.. http://www.wesellcd.com/shop/default.asp?SetLng=7 niin löytyy paremmin perille.
viel yks kyssä eli jos en maksa tuonne neardeen niin ne ei laheta vai pitääkö mun peruttaa se tilaus jotenkin?
ja vielä kumpaa noista cd kannattaa ostaa eli 100 kpl. VERBATIM CD-R, DataLife vai 100 kpl. PRINCO CD-R 80min. nopeus 48x, Cakebox
Eli Nierle ei varmastikaan lähetä mitään, jos sinne ei maksa mitään. 90% varmuudella näin. Ja jos joku on kuullut jostain kaverin muijakaverin kaiman pikkuserkun kummin veljestä, joka ei ole saanut tavaroitaan maksettuaan ensin tilauksen, niin kuulisin mielellään. Tähän mennessä kukaan ei ole valittanut. Siis en ole siellä töissä, mutta mulle yleensä valitetaan asioista =) Itse olen, kuten jossain muussakin ketjussa totesin, tilannut sekä Nierlestä että CDRohlingesta noin 300 euron tilauksen, jotka molemmat olen maksanut etukäteen, ja kummatkin on toimitettu perille juuri niinkuin pitää. Siis aivan suoraan väitän että he kyllä lähettävät tavarat, kun maksu on ensin saapunut. Siinä kestää viikko, ehkä kaksi, mutta ainakin mun tilaustahdilla, 6kk:n välein, on varaa odottaa se pari viikkoa. Ja sen verran korjattakoon vielä, että Nierlen tavara ei kokemukseni mukaan ole halpaa, vaan edullista. Halpahan on nimenomaan huonoa.
KIITOS KAIKILLE laitoin Nierdelle postia etta haluaisin peruttaa postin ja laitoin sen tilaus numeron ja ne laitto etta ne pysäyttää sen...tilaan nytten Wesellcdsstä
maksakaa hyvät ihmiset visalla, niin jos tavaraa ei näy niin luottokunta maksaa sen sinun puolesta... ja visalla kun maksaa niin rahat menee vasta kuukauden lopussa..