Tilatut levyt ei toimi?

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi heippa1 29.08.2005.

1. heippa1

heippa1 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    elikä onkelmana on esim nierlestä tilatut levyt melkein kaikki jökkii jossain kohtaa kun on polttanut leffan niin jossain vaiheessa aina kuva pikselöityy ja pätkii.
    onko muilla samanlaisia kokemuksia tarviiko alkaa ostamaan kalliita levyjä täältä?????

2.  
  3. ekojari

ekojari Guest

Polttavan aseman firmware päivitys voi auttaa.
    Vika voi olla hyvinkin ostamissasi levyissä. Itse tilasin Nierlestä Bulkpag 4xspeed DVD-R 50kpl ja kaikki melkein susia eikä Firmware päivityksetkään auttanut.

4. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Koitat vielä mahdollisimman hitaalla polttonopeudella.
    Älä tee koneella muuta polton aikana.
    Älä polta levyä ihan täyteen asti. Ulkoreuna on usein sitä huonoa aluetta. Eli jätä levylle, sanotaan nyt vaikka ~100 Mt tyhjää.

Ensi kerralla tarkennusta otsikkoon.

Viimeksi muokattu: 29.08.2005
  5. microbi

microbi Active member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    68
    toi on helposti halpojen levyjen ongelma johon olen itsekkin törmännyt kerran jos toisen. Syy voi olla ihan että "erä" on huonoo tai sit yleisimmin itse levy on huonolaatuinen (Media ID) - linki mistä saat hiukan viitteitä mitä tarkoita: http://www.digitalfaq.com/media/dvdmedia.htm

Itse olen viimeaikoina suosinut Verbatimeja (ID RITEK05 muistaakseni), eräs merkki jossa kaikki 25 dvd-r:ää oli susia oli DeLock..olivat halpoja mut ainoastaan dataa niille viitsi polttaa, yksikään leffa ei toiminut ilman tökkimistä jne.

//esim. DVD Decrypterillä näkee helposti ton Media ID:n

Viimeksi muokattu: 29.08.2005

Jaa tämä sivu