Tilasinpa Digital Promotionista levyjä

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi PJKuona 13.11.2003.

1. PJKuona

PJKuona Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Piti saada tämäkin asia sanoa ja kaikille saattaa tietoon. Yleensä kun tahtoo olla että jotain firmaa haukutaan milloin mistäkin syystä. Minä nyt ajattelin hieman kehua.

Ei missään, ei siis kertakaikkiaan missään - ei edes Anttilan postimyynnissä ole homma toiminut näin [bold]HYVIN[/bold], kuin mitä se Digital promossa toimi. Levyt tilasin viimeviikon torstaina Englannista. Ja tänään, tasan viikkoa myöhemmin torstaina, ovikello soi ja kuriiri setä kantoi vähän toistatuhatta levyä suoraan jalkojeni juureen. Nimi vain vain kahteen paperiin ja homma oli selvä.

Avasin paketit ja tarkistin oliko kaikki mitä pitikin olla, olin varautunut siihen että ongelmia voisi ehkä olla. Vaan eipä ollut, prikulleen kaikki oli mitä pitikin olla - tavarat ja kuitit. Joten perustuen omiin positiivisiin kokemukseen ko. firmasta suosittelen omasta puolestani Digital promotions -firmaa todella hyvillä mielin. Olen erittäin tyytyväinen.

Viimeksi muokattu: 14.11.2003
  2.  
  3. Pehu

Pehu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hienoa että homma toimi. Itselläni on ollut kaksi kertaa ongelmia palautusten kanssa, rahoja tai uutta tavaraa oli pirun vaikea saada takaisin. Tokihan se on hienoa että kuriiri tuo paketin ja yleensä kaupoista saa sen mitä tilaa, eikös niin.

Kauppojen palvelun laadun huomaa vasta sitten, kun sinulle tulee ongelma. Suomalaisesta kaupasta ostaessasi kuluttajasuoja on hyvä, ulkomailta ostaessasi EU suoja on hyvä, mutta prosessien aloittaminen on tuskan takana, jos vaikka kauppias rupeekin vastahankaan. Pahimmassa tapauksessa vääryydet oikaistaan, mutta siihen kuluu viikkoja tai kuukausia ja paljon omaa työtä.

Digital Promotions myy kuranttia tavaraa ja toimittaa mitä lupaa, mutta ongelmatilanteissa (2 kpl) homma on lentänyt tuulettimee. toki asia on selvinnyt, mutta se on vaatinut soittoja, emaileja ja tuskastelua. Ei hyvä niin.

Paikan, josta nykyään tilaan, takuu kattaa monet ongelmat. Sen kerran kun ongelmia tuli tavaran suhteen, korjaus tilanteeseen tuli 24h sisällä.

Ja mitä tulee saksalaisten lähettämiin viskipulloihin, mua ei voisi halpa räkäjuoma vähempää kiinnostaa, viskit pitää juoda laadukkaina, kännin saa myös kiljusta :)

Pehu

4. make200

make200 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    monet kerrat kans tilannu digitalpromosta ja tyytyväinen olen ollut ehkä kalliimpi kun saksalaiset paikat mutta homma on toiminut joten...
    ongelmia on ollut puuttu 2dvd-rw levyä -->tuli viikkoa myöhemmin erikseen ku lähetin postia sinne
    tilasin 200cd koteloa 30kpl hajalla -->postia asiasta ja lupasivat hyvittää.
    n.2kk myöhemmin tilasin levyjä enkä maininnut rikkinäisistä mitään
    tavarat tuli ja yllätys olivat vähentäneet laskusta ne rikkinäiset kannet :D :D

5. Adder_78

Adder_78 Guest

Itse tykkään kanssa tuosta digipromosta... siellä sentään osataan käsite asiakaspalvelu. toisin kuin esim bigpocketsissa.

Sakemanni paikoissa on vain yksi vika ja se on se että sinne on vaikea lähettää mitään kysymyksiä kun he eivät niitä englanniksi tunnu ymmärtävän. Monesti on käynyt niin että kun on kysynyt jotain englanniksi niin vastaus on saksaksi ja sekin vastaus on ihan päin persettä. :D

Yhden saksalaisen firman kanssa vieläkin tappelen rahoja takaisin EU:n kuluttajasuojan avulla. Noh tilasin toisesta mestatasta ja siellä homma on pelittänyt muuten hyvin mutta edelleenkään asiakaspalvelusta ei ole tietoakaan koska en osaa saksaa. Tuntuu saksalaisten englannikieli olevan suht huonoa tasoa. :eek:)

6. Pehu

Pehu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jeh, Adderin kanssa samoilla linjoilla saksalaisten kanssa. Olen ostanut saksasta lähinnä elektroniikkaa (kameroita yllätys :) ja kaksi hyvää firmaa olen löytänyt, joissa myös osataan Englantia. Tosin vastauksien antaminen aina kestää ja "tarjous" on tuntematon käsite. Ostin tuossa kesällä yli 6000 euron arvosta kamaa (pari kameraa plus optiikkaa) ja lähes kaikki firmat, joilta kysyin tarjouksia, antoivat suoran quoten nettikaupastaan. Voisi kuvitella, että tuollaisen kamaläjän kohdalla voisi jo miettiä tiukempaa tarjousta. Mutta ei niin ei.

Yhdestä firmasta kesti sovitun hyvityksen (muistikortti) saapuminen kaksi kuukautta, mutta tulipa kuitenkin. Sähköpostia ei osattu lukea, asiat selvisivät kun faksasin ja soitin. Ja yritin puhua Saksaa sen mitä peruskoulusta muistin ;)

Lisäksi luottokorteilla ei juurikaan voi maksaa, www.nycamera.de on pirteä poikkeus, koska sieltä vastataan melko nopeasti, hinnat OK ja luottokortit toimii (myös Amex).

Englantilaisissa kaupoissa luottokortti pitää olla Visa tai Euro/Mastercard, muutoin ei onnaa. Perskele.

Pehu

Jaa tämä sivu