tietsikka ja mikki=skype

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi wilmer 01.04.2006.

1. wilmer

wilmer Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    olen täysi tumpelo tietokoneen kanssa . asensin skypen ja ostin "headphone jutun jossa on mikki samassa ja en saa sitä mikkiä toimimaan???? minulla pn realtek ac 97 audio. toisen ääni kuuluu upeasti mutta hän ei kuule minua! olen kokeillut kaikkia mahdollisia systeemeitä noissa asetuksissa ei onnistu kun en ymmärrä noita kaikkia mitä pitäis tehdä....osaisiko joku ystävällinen neuvoa minua ihan alusta alkaen
    kiitos
    wilmer

2.  
  3. Skedeejä

Skedeejä Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onhan johdot kytketty oikein? Mikinjohto mikkiliitäntään ja kuulokkeiden johto ulostuloon. Jos on niin katso windowsin ääni asetukset. Eli alhaalla tehtäväpalkissa kaiuttimen kuvake ja siitä kun painaa saa eteensä mikserin. Sieltä pitää ruksia mikrofoni kohta ja säätää mikin volyymi sopivalle. En muista tarkemmin kun ei juuri nyt ole windowsia ulottuvilla, mutta jotakuinkin noin.

4. wilmer

wilmer Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kiitos vinkistä täytyy kokeilla josko se nyt toimis

5. wrestling

wrestling Guest

Itselläni skype vaatii ääniasetuksista "käytä vain oletuslaitteita" -kohtaan ruksin.

Käynnistä -> Ohjauspaneeli ->äänet ja äänilaitteet ->oletukset.

Ja katso myös, onko valittavissa hankkimasi skype paketti listassa (äänen toisto ja nauhoituskohdissa), jos on , niin laita se päälle .

Oma headsettini vaatii juuri nuo säädöt toimiakseen skypessä.

Ja onko USB-liittimellä oleva skypesetti, vai tuo skedeejän kertomat 2-plugiset perus liittimet(tod.näk vihreä ja oranssi, oranssi mikkikohtaan ja vihreä kuulokekohtaan)

Ja skypen säädöt kannattaa käydä läpi myös. asetukset->äänilaitteet ->ääni sisään/ulos -tuolta laitat sen headsettisi valitksi.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 01.04.2006
  6. wilmer

wilmer Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kiitos noita kaikkia en ole kokeillutkaan vihreä ja oranssi plugit on täytyy printata tämä ohje jotta osaan laittaa kaiken oikein :D
    viellä kerran kiitos kaikille

t
    wilmer

7. wilmer

wilmer Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    jösses sentään mikään noista neuvoista ei auttanut ruohon skypeen.onkohan minun äänikorttini jotenkin viallinen se on realtek AC 97 audio ja tuon skypen imuroin netistä tyttärellä se kyllä pelaa mutta ei minulla en muista mikä äänihommeli tytön koneessa on.
    täytyy kait hankkia tuo skype jostain kaupasta jos se vaikka sitten toimis

Kiitos teille kaikille jotka yrititte auttaa
    terv
    wilmer

8. Norpa

Norpa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ei se kyllä ostamalla sen paremmin luulisi toimivan. Sama asennustiedosto todennäköisesti on myytäväkin.

Ei sinulla sattuisi suvussa tai duunissa olevan ketään tietokonenikkaria jolta kysyä ja kenelle kiikuttaa koneen.?

Jaa tämä sivu