Olen ostamassa seuraavanlaisen tietokonepaketin. Mitä mieltä olette valitsemistani komponenteista? Yhteensopivia ainakin ovat. Antakaa mielipiteitä kiitos! Näytön ja näppäimistön olen jo ostanut. Msi:n emolevy hiukan arvelutti, mutta sli mallissa ei pitäisi ainakaan isompia ongelmia olla!? Miditorni Antec TX1050B, 500W ATX AMD Athlon 64 X2 4600+ 2.4G/1GHz AM2, 1MB Zalman CNPS9500 AM2, AMD Athlon 64 tuuletin MSI K9N SLI Platinum, nVidia nForce 570 SLI, A64/FX ATX emolevy Ki, 1024MB 667MHz DDR2-RAM DIMM Seagate Barracuda SerialATAII 7200.10 320.0GB 16MB LG DVD-ReWritable LightScribe GSA-H20L, musta MSI NX7600GT-T2D256EZ 7600GT 256M tv PCI-E ja Ohj. Nexus SP802512L-03 laitetuuletin 80x80 Näyttönä 19”Samsung SyncMaster 930BF 4 ms Logitech Cordless Desktop S510
Vaikka tämä Core 2 Duo villitys onkin hieman laantunut jo niin kysyn kuitenkin, miten olisi C2D prosessori ja emolevy AMD:n tilalle?
Minulla on nyt Intelin prossu ja olen ollut siihen tyytyväinen, mutta haluan kokeilla myös Amd:tä. Molemmat prossut on mielestäni hyvä vaihtoehto, kun puhutaan duo prossuista. Myös emolevyn suhteen olen ollut tyytyväinen, niin jatkan samalla merkillä. Toinen vaihtoehto oli kyllä Asus.
C2D on kuitenkin noita AMD:n tuplaytimiä selvästi nopeampi. Jos ei pikkurahasta ole kiinni niin ehdottomastai E6300-E6400.
Älkää jaksaako jankkuttaa noista core duoista....anna miehen ostaa amd:n jos haluaa minusta amd athlon 64 on helvetin hyvä!
"Älkää jaksaako jankkuttaa noista core duoista....anna miehen ostaa amd:n jos haluaa minusta amd athlon 64 on helvetin hyvä!" miks ihmeessä ostaa toi prossu ku vähä enemmäl rahalla saa (reilusti)parempaa? yleensä suositellaan sitä parasta =)
Olen sitä mieltä, että aina ei kannata ostaa kalleinta ja parasta, eikä halvintakaan, vaan siltä väliltä. Hinta/laatusuhde pitää olla kohdallaan ja ennenkaikkea ostossa huomioin sen, että konepaketti on omiin tarpeisiin sopiva. Pelkästään pelikonetta en ole ostamassa!
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/kori.aspx?sisalto=41258,45181 Sama hinta, Core 2 pieksee ihan pystyyn tuon AMD:n. Kaikessa käytössä varmasti nopeampi.
Elikkäs jos hinta-/laatusuhdetta haet niin ostat Core 2 Duo-prosessorin. Ja jos vielä tuon jäähynkin ostat erikseen niin on mukavat kellotusmahdollisuudetkin.