Tietokoneisiin liittyviä lehtiä

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Rapi2 03.11.2005.

1. Rapi2

Rapi2 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen ajatellut tilata jonkun suomekielisen tietokone - lehden. Tuleeko kellekkään mitään tietokone - aiheista lehteä? Mitä voisitte suositella?

2.  
  3. Disa-

Disa- Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    MikroBitti.

4. nerdee

nerdee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    jep kyllä MikroBitti on ehtoton ykkönen.

5. friis

friis Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mikrobitti, MicroPc, Tietokone.
    Käyppä paikallisessa kirjastossa selailemassa ja valitse paras.

6. Rapi2

Rapi2 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo. Sitä mikrobittiä minäkin olen ajatellut tilata. Mutta menen huomenna valitsemaan, Mikrobitti tai Tietokone.

7. Zormelin

Zormelin Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse olen tilaillut alan lehtiä jo yli kymmenisen vuotta (ei hitto, noin se aika menee...) ja olen tykästynyt tuohon MikroPC:hen. Mielestäni "ei-niin edistyneille" peruskäyttäjille suosittelisin enemän MikroBittiä. Tuo Tietokone-lehteä voisi pitää samanlaisena kuin MikroPC.

Mutta, kuten jo friis totesi, kirjastossa kannattaa lukea eri lehtiä ja valita mieleisensä. Itselleni tuli aikanaan MikroBitti mutta kun ei lehdestä enää saanut mitään irti niin tuli vaihdettua kilpailijaan.

Nyt on muuten menossa 3. vuosi peräkkäin kun en enää kestotilaa MikroPC:tä. 1,5 vuoteen ei ole jäänyt yhtään numeroa väliin; on aina lehtimyyjä soittanut ja tehnyt tarjouksen "kun lehtisi tilaus näyttää olevan loppumaisillaan". Nytkin tilauksessa on 7kk lehdet ja saan ne 35% edullisimmin. Mielestäni tuota kannattaa käyttää hyödyksi.

8. Rapi2

Rapi2 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No nyt kävi sillain, että kävin kirjastossa katsomassa lehtiä, päädyin lopulta Mikrobittiin. Sitten illalla soitti lehtimyyjä, ja sain mikrobitin tilattua hyvällä tarjouksella :)

Jaa tämä sivu