terve, voisko joku jeesaa kun koneesta siirrettynä tv;hen leffat näkyvät zoomattuna verrattuna koneen omaan näyttöön. muuten kaikki toimii suht ok, nim. kone ollut vasta 3 kuukautta.
en nyt ihan ymmärtänyt kysymystä mutta katoppa tosta jos löytyis apua =) http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/90564
Laitanpa tännekin: En saa millään toimimaan tv-outtia. Näyttis on GeForce 6800GT ja käyttis Windows XP SP2. Telkkari on Bekon joku 21" melko uus telkkari, jossa on 2xscart liitintä. Olen pelannut telkkarin scartin kautta PS2:lla. Bekon kotisivujen mukaan telkkari tukee scartin kautta NTSC-systeemiä tai jotain sellasta. Manuaalia telkkariin en saanut, koska ostin sen suoraan hotellikäytöstä, mutta melkein vastaavan (uudemman) mallin manuaalia olen selaillut. Pitäisi toimia ihan normaalisti. Olen liittänyt tietokoneen telkkariin s-video->scart-muuntaja -systeemillä ja koittanut molempia scart-liitäntöjä. Scart-mötikässä ei ole vika, sillä olen koittanut kahdella eri muuntajalla, toinen on ihan uusi. Olen myös yrittänyt monella eri piuhalla. Olen koittanut hakea erikseen kanavaa normaalikanavien joukosta. Olen koittanut myös kaikkia kolmea AV-kanavaa (AV-1, AV-2 sekä AV-S). Olen asentanut koneelleni TV-toolin ja käyttänyt Nvidian omia tv-out-ohjelmia. Olen säätänyt asetukset tuon tv-out-oppaan avulla ja toisaalta koittanut säätää asetuksia eri tavallakin. Olen koittanut sekä PAL- että NTSC-järjestelmien käyttöä tv-outissa. Windows ei tunnista telkkariani eikä Force TV detection auta siihen asiaan. Nyt alkaa suoraan sanottuna vähän v*tuttamaan, koska ostin tuon telkkarin ihan sitä varten, että saan katsottua siitä tietokoneen dvd-aseman kautta leffoja. Koitan kohta olohuoneen vanhalla telkkarilla, kunhan saan kaverin apuun siirtämään sitä (painaa perskeleesti).
Kävin kaupasta kysymassa johtoo jolla sain tietsikasta telkkuun. no ne anto heti ihan oikeen. Kannattaa kaupasta käydä kysyy. Mulla on ainakin s-video toisessa päässä ja toisessa scart
Piuhat on kyllä oikeat ja toimivat. Näyttiksen mukana tuli pari piuhaa ja kävin itse ostamassa yhden s-video-piuhan.