Tietokoneen yhdistys televisioon?!

Viestiketju TV-out -ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Pioneer83 03.05.2004.

1. Pioneer83

Pioneer83 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Elikkä kaikki viisaat, voiko tämän koneen yhdistää tv:hen millään lailla ku näytönohjain on NVIDIA GeForce2 MX, et siin ei vissii oo tv-outtii. onko muita mahdollisuuksia ku uus kortti, ei oikein jaksa kattoo leffaa näytöltä enää. Kiitos tietäväisille !

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    No jos telkkarista löytyy VGA liitäntä(aika harvinaista) niin onnistuu, muuten kyllä kannattaa ostaa uusi näytönohjain, noi ATI halvimmat mallit on 50 euroa ja parantaa vielä pelinopeuttaa tuohon Geforceen nähden.

4. ipzu

ipzu Guest

Mulla on ainakin geforCe 2 MX400 ja siitä ainakin löytyy TV_outti. SVIDEOn kautta olen leffat saanut ajeltua töllöttimeen.

5. Pioneer83

Pioneer83 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    hmm... mistäs sen näkee onks siin tv-outtii? en oo nii kauheesti perehtyny tohon näytönohjain hommaan...onks se sit sama ohjain toi MX400 ku toi mun?

6. Rattus

Rattus Guest

TV-out on yleensä pieni ja pyöreä liitäntä (s-video). Samaa kokoluokkaa mitä hiiren ja näppäimistön liitännät.

7. TommyP

TommyP Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Esim. tästä linkistä näet minkälaisia liittimiä pitää löytyä näytönohjaimen takaa jos on tv-out http://tvtool.info/go.htm?http://tvtool.info/german/cablefaq1_d.htm

Yleisimmin löytyy toi S-VHS liitin. Verkkokauppa.com myy myös vga-scart piuhoja, mutta ne ei tilanteessasi ole kovin järkeviä, koska miltei samalla hinnalla saat jo uuden näytönohjaimen tv-outilla.

8. Rattus

Rattus Guest

(s-video ja s-vhs ei ole sama asia)

9. TommyP

TommyP Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eikö ne samaa tarkota, ainakin tossa liitinasiassa. Haluan ainakin nähdä s-videoliittimen ja s-vhs liittimen jos olen väärässä ja ne ovat erilaisia. s-video on vaan virallisempi nimitys...

10. Rattus

Rattus Guest

Joo, antaudun. Anteeksi saivartelu. :)

Jaa tämä sivu