Hei, Tässä olen ihmetellyt siitä asti, kun uudet osat sain, niin kun käynnistän koneen, eli päävirta päälle, sitten virtalähde, ja sitten painan käynnistysnappulasta, niin ei lähde heti päälle, vaan menii 2-3 sekuntia ja sitten lähtee, tuulettimet pyörähtää ja valot syttyy, sitten taas hiljenee ja valot sammuu, ja sitten tuulettimet taas pöllähtävät täysille ja kone boottaa, mutta sitten hiljenee, ja konetoimii normaalisti onko tämä normaalia? xfx 8800gts g92 512mb intel e8400 asus p5q pro enermax 520w modu82+ 2gb kingston kvr800mhz ddr2
Biossin voisit päivittää, kuulostaa tuo vika ainakin vanhempia Intelin piirisarjoja vaivaavalta dualbootilta.
jeps itellänin on samanlaista vikaa.. tosin mulla tää kuuluisuuden paska lankkuna p5k. tosin mulla ei tee sitä joka kerta.
Itelläni tapahtuu aina noin kun käynnistän ensimmäistä kertaa sen jälkeen kun olen katkaissut virtalähteestä virrat. Biosinkin olen muistaakseni päivittänyt. En ole pitänyt sitä edes vikana vaan ominaisuutena, kun tapahtuu ainoastaan ensimmäisellä kerralla. Siis painan virtanappia niin tuuletin hurahtaa ja ledit syttyvät, sitten boottaa uudestaan.