Tietokoneelta videonpätkä DVD:lle?

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Mintsu 04.04.2009.

1. Mintsu

Mintsu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tästä on ihan taatusti keskusteltu aikaisemminki ja jotain aiheeseen liittyvää juttua löysinki, mutta en semmosella kielellä mitä tajuaisin..

Eli mulla on videon pätkä tietokoneella ja haluaisin polttaa sen DVD:lle. Ei tarttis tekstityksiä, editointeja, eikä muutakaan kikkailua, pelkkä kuva ja ääni. Sen verran olin tajuavinani, että pitää muuntaa se tiedosto eri muotoon. Ok, latasin koneelle DivX - DVD muunto-ohjelman ja värkkäilin BSPlayer-filestä jonku ihmeen VTS-tiedoston, VIDEO_TS kansioon... Oonko yhtään oikeilla jäljillä :D ?!

Tuo VTS-tiedostoko mun pitäis nyt sitte hurauttaa Nerolla DVD-lätylle?

2.  
  3. karhi

karhi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Jos sulla on neron täys versio, yksinkertaisinta on uudelleen koodata se alkuperäinen filu nerolla ja polttaa samalla. Myös se video-ts kansio onnistuu samalla lailla uudelleen koodaamalla polttaa.

Viimeksi muokattu: 04.04.2009
  4. Mintsu

Mintsu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo, olen TYHMÄ. Mitä tuo uudelleen koodaaminen tarkoittaa =/ .. ? Luin tosiaan ohjeita jo aiemmin, mutta termit menee vähän yli hilseen x) ... Sori!

5. karhi

karhi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Nerossa on uudelleen koodaa/recode toiminto, käytä sitä. Varmaan siinä muunto ohjelmassakin on optio polttaa suoraan levylle kun muuntaa filuja.

6. Mikkolake

Mikkolake Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Yks vaihtoehto on tehdä koko homma helposti ja nopeasti DVDFlickillä

Tunnistaa monta eri tiedostomuotoa.

Jaa tämä sivu