Tietokoneella nauhoitettu tv -ohjelma dvd:lle?

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Bad_Taste 08.09.2007.

1. Bad_Taste

Bad_Taste Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli ohjelmana on dvb viewer ja tallentaa *.ts muotoon.

Mikä olisi hyvä ohjelma tehdä tästä dvd joka näkyy ihan normi soittimessa? Yritin taannoin polttaa *.ts tiedoston mutta mitään ei näkynyt.

Toinen: Nauhoitin anopille 2.5h pitkän ohjelman ja koko ylitti 5.5gb ja en saa mahtumaan 4.7gb levylle? Miten saa helposti mahtumaat tuohon, kuvan laatu kun on pakattua dvb -tavaraa. Tehdä image, sitten DVD Shrinkillä muokata se levylle mahtuvaksi?

Mutta tärkein nyt, kuin saan tehtyä *.ts tiedostosta koti dvd soittimelle soittavan levyn?

Nerolla on siihen "make a dvd movie" mutta laitoin käymään niin olisi vienyt yli 300min aikaa, kummiskin kone on suht tehokas..

2.  
  3. arskaxx

arskaxx Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  4. atte68

atte68 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minun pitäsi kanssa kaverille polttaa reilu tunnin pätkä DVD;lle. Olen imuroinut sen koneelle Terratecin ohjelmalla ja se on
    Elokuvaleike (.MPG) muodossa. Missä muodossa se pitää polttaa levylle, jotta se näkyy normi dvd:soittimilla? Käytössä mulla on Nero ja se Terratecin mukana tullut ohjelma DVD Moviefactory.Näkyykö se jos polttaaa Nerolla pelkän data DVD:n?

5. arskaxx

arskaxx Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ei taida näkyä .mpg millään DVD-soittimella eli se data-DVD ei toimi, kannattaa tehdä oikea DVD, sillä DVD Moviefactoryllä pitäisi onnistua taikka jos sulla on NeroVision käytettävissä, niin silläkin onnistuu.

Viimeksi muokattu: 30.09.2007
  6. atte68

atte68 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitos hyvä tietää, kokeilen sillä MovieFactorylla.

Jaa tämä sivu