oon koittanu liittää kannettavan telkkariin s-video - scart piuhalla mutta kuva näkyy vain musta valkoisena mikä avuksi?? itellä on NVIDIA GeForse Go 6100 näytön ohjaimena.
Telkkari ei välttämättä tue svideoo jos on vanha. Jos tukee niin sitten pitää kattoo onko kytketty oikeeseen paikkaan, eivät monestikkaan tue svideoo kuin toisessa scartissa. Tai jos on vaikka etupaneeliin liitetty niin pitää vielä valita asetuksista että svideo tulo on kytketty päälle eikä komposiitti. Yks vaihtoehto on vielä että jos piuhasta on yks karva poikki, sillon voi näkyy mustavalkosena jos sattuu sopivasti, on käyny näinkin. Viimeisimmässä tapauksessa voi väliaikaisesti pyöritellä johtoo ja jos näkyy nii teippaa sen siihe asentoon kiinni.
Samaa ongelmaa tuntuu olevan myös muutamalla muulla (minä itse mukaanlukien). Nvidian näytönohjaimilla varustetut koneet on vain yhtäkkiä alkaneet lähettää mustavalkoista kuvaa. Minulle tämä tapahtui molemmille koneille, kokeilin vaihtaa ajureita mutta ei apua. Mystinen ongelma? Toivottavasti jollain ratkaisu....
Ja tv:stä valittu varmasti svideo? outoa, eihän vaan Vista käytössä? Nvidiaankin on vähän mennyt usko tässä puolen vuoden aikana jona olen jälleen sen käyttäjä.