Terve! Onkohan koneeni mahdollisesti rikki, kun on hidastunut huimasti? Kävin keskustelua virus/Hjt puolella, mutta ei auttanut minua. Oliskiko mahdollisesti prossu menos tai muistikampa rikki (lisätty 1gt n. 2kk sitten) vai jokin muu? Apuja kaivataan. Kiitos.
Kerro koneen OS + specsit, eli prossu emo jne. Kerro myös se muisti minkä lisäsit. Kerro myös lämpöjä pienen rasituksen jälkeen, että onko tahnat kuivunu ja ei siirrä lämpöä, + putsaa kone pölystä. Kuumeneminen -> tuulettimet -> vie koneen resursseja. Ja kerro MITEN olet huomannut koneen hidastuneen.
Tää on Fujitsu Siemens Scaleo P Specsit: Emo: Asus M2R-FVM Prossu: Amd Athlon 3500+ Näyttis: Ati Radeon x1150 En tideä mikä muisti kun en itse sitä lisännyt. Ei myöskään lämmöistä hajuukaa. E: se on Kingstonin DDR2 muistii.
Olen huomannut koneen hidastumisen näillä tavoin: Käynnistyy hyvin hitaasti, suoritin ottaa 100 rosenttia herkästi yms. Ny ei pääse pelaa CoD 4:sta
Ominaisuus Arvo Anturit Tyyppi HDD Lämpötilat Suoritin 40 °C (104 °F) WDC WD1600JS-55NCB1 35 °C (95 °F)
Mulla tässä koneessa on 2g muistia Ominaisuus Arvo Yhteensä 2014 MB eli pari 1g kampaa Toi muisti ei mun mielestä ole oikeen taitaa olla rikkinäinen kampa Oliskohan siellä koneen sisällä kolme kampaa 1024 + 256 + 256 eli yksi kampa olis pois pelistä tai toi 512 on sökö
avaa koneen kotelo ja nyppää toi 512 pois koneesta täytyy vain ne linksut kääntää ulos päin sen kamman päästä ensin No jos käyttis virusohjelma palomuuri vie 512 noin niin mitä jää jäljelle ja ton 512 poistaa niin pitäs näyttää 1024mb niin se gigan olis kunnossa ja pistä se 1g kampa lähelle tuota kohtaa mikä näkyy punasella kehystetyn yläpuolella Niin kuin tuohon ylimpään siniseen mikä näkyy tässä emossa Mitäs tuo CoD 4:sta vaatii muistia koneelta paras mahollinen