Moro. Eli tällainen ongelma. Kestää pariminuuttia peliä ja lyö pikaiset bluescreenit näytölle (niin nopeasti ettei kerkeä lukemaan) minkä jälkeen kone käynnistyy uudelleen. Tilttaamisen jälkeen Windows on vielä heittänyt työpöydälle "Windows on suorittanut virheen" -ikkunan. Koneessa on MSI 8600GT OC 256mb -näytönohjain, AMD Athlon 3800+ 64bit X2 -prosessori, kaksi kpl 512DDR 200mhz ja yksi kovalevy. Emolevyn merkistä en tiedä, pakettikoneen mukana tullut. Poweri 300W, jota epäilinkin syyksi, mutta ei Crysis, tai Call of Duty4 -peleissä vastaavaa tehnyt. Lämmöistä vielä, etteivät yli ole 60 °C käyneet. Eli minkä arvelisitte olevan vikana ? Kiitoksia vastauksista jo etukäteen.
Tolla koneella crysis toimii? luulin että ei 1 giga ramii riitä ja prossu näyttää samantasoiselta kun minulla nyt ja kone on 5 v hehe
Kyllä mä ainakin pelailen vaikka mitä, vaikka vaan giga rammia. Ja tuo 3800+ X2 prossu painii vähän eri luokassa tuon sinun 3200+ prosessrin kanssa. Se on kumminkin tuplaydin prossu. Katso omatietokone->ominaisuudet->lisäasetukset->Käynnistys ja palutuminen->asetukset-> ja ota sieltä ruksi pois: järjestelmä virhe-> käynnistä kone automaattisesti uudellleen. Tuon kun otat pois niin kerkeät lukemaan mitä bluescreenissä lukee. Ilmoittele siitä tänne. Oletko päivittänyt bioshockia?
Bioshockin nyt päivitin, mutta eikö sen mukana tule vain uusia plasmideja ? No toivottavasti jo tällä ongelmasta päästiin, mikäli ei niin pistän sen bluescreenin ilmoituksen sitten. Etzkalle vielä, että kyllähän tuo Crysis hyvin pyöri mediumilla ja 2x reunanpehmennyksellä.
No Bioshock taas kaatui, mutta ei tullut bluescreeniä. Näyttö oli muutaman minuutin vain ihan musta ja lopulta kone käynnisti itsensä uudelleen, jonka jälkeen alkoi monitorikin pelaamaan.
Aijaa ihmettelin vaa ku 3800+x2 ei mikään ihmeellinen ole... Olen muuten ostamassa koneen jossa on sama näyttis mutta 3gb ram amd 6000+ x2 ja muuta kivaa eli kai sitten tollakin pitäis crysis pyöriä eikö?
Mulla on muuten aika samantyyppinen onglema, mutta ei sama peli, vaan se peli on semmonen MMORPG nettipeli. Ja kun siinä oon 2 sekuntia työpöydällä (käytän tota alt+tab:ia)niin kone käynnistyy kanssa uudestaan ja vilahtaa bluescreen siinä. Että onko tietoo mitä pitäis tehä tossa tilanteessa?? :/