tietokone ei tunnista mp3-soitinta

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista -osiossa. Ketjun avasi eikukaan 10.04.2007.

1. eikukaan

eikukaan Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    elikkäs kone ei tunnista mun mp3-soitinta eikä syy ole soittimessa koska muilla koneilla tunnistaa heti ja oon kokeillu muita soittimia mun koneeseen ja kone on tunnista ne ja patterin oon vaihtanu(oisko ees voinu johtuu siit).oon kokeillu koneen kaikkii kuuteen USB reikään eikä missää toimi.otin ohjauspaneelista lisää uusi laite eikä sieltäkää voi.

toimii vaan sillee ku joku sanos joskus et ottaa patterin pois ja laittaa koneeseen kiinni ja painaa joku 5 sekkaa play nappii nit sit se huomaa mut se on aika ärsyttävää tehä aina sillee et miten sen saa toimii kunnol?

2.  
  3. LoBer

LoBer Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oletko kokeillut muitten USB-laitteiden kera, että voiko vika olla koneen USB-portissa? Itellä oli broidi tunkenu jonku v**** johon sinne ja vielä voimalla ja oli hajonnut... Ja pahasti.

EDIT: Tai googleta kyseiseen soittimeen ohjelmistot tai päivitykset. Onko sinulla XP vai Vista alla? Tai jos CD tullu mukana asenna siltä ajurit.

Viimeksi muokattu: 10.04.2007
  4. eikukaan

eikukaan Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ei ne USB reiät kyl rikki oo ku joysticki ja kamera ym. toimii siin eli ei siitäkää oo kiinni ja mulla on xp media center edition CD:llä on ajurit ja olin laittanu nekin eikä auttanu

5. LoBer

LoBer Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ^ Viittaa vähän että soitin voisi olla rikki, mutta kun jos olet kokeillu muilla koneilla, niin vika ei voi olla siinäkään :S. Suosittelen vielä kerran ainakin asentaa ajurit uudestaan ja vielä katsoa valmistajan sivulta uusimmat... Vai johtuisiko siitä, että muilla koneilla jolla olet testaillut ei ole ollut Media Center ed.:tä? Jos olis joku Wintuusan puolen vika tietn merkkisissä soitin malleissa... Sanoppa Mp3-soittimen valmistaja ja tuotetiedot. Etsin ajurit ja katson tuolta sivuilta onko muilla ilmennyt samanlaista... Joskus olen kuullut vastaavista ongelmista Media Center:n kanssa... Ajurit uusiks ja lähetäppä vastausta sitte...

EDIT: Typoa pukkaa...

Viimeksi muokattu: 12.04.2007
  6. eikukaan

eikukaan Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    soitin on Logik LOG3502-512 mp3/wma player

elikkä muistii siin on 512 mb

7. LoBer

LoBer Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä on kaikilla forumeilla amerikasta austaraliaan kysytty juuri tästä merkistä... On kyllä haukuttu aika pahasti, ja paljon yksittäisvirheitä on tullut... Mutta muuten varmasti laadukas soitin ja löysin ainakin yhden korjauspaketin http://www.letez.com/downloads/logik.zip ... Aja .cmd-tiedosto ja buuttaa kone... kokeile sitten... Ja huono homma, koska Logikilla ei ole englanninkielisiä sivuja... Ei mitään virallista ohjelmistoa. En ota vastuuta tuosta paketista.

EDIT: Typo
    EDIT2: Linkki kuntoon

Viimeksi muokattu: 13.04.2007
  8. LoBer

LoBer Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Selasin foorumeita eteenpäin ja sattui tämmöinen epävirallinen, mutta kommenttien mukaan toiminut neuvo eteen:
    Ennen kuin teet mitään, kopio tuo tiedosto mikä pitäsisi poistaa vaikka työpöydälle ja sieltä johonkin muualle, esim. CD/DVD tai muistitikulle, siltä varalta jos tämä menee pieleen voit aina palauttaa sen. Muuten omalla vastuulla.

Poista wpdmtp.inf kansiosta C:\windows\inf folder , (C:n tilalle levykeaseman nimi johon Windows on asennettu, yleensä C)

EDIT: Typo

Viimeksi muokattu: 13.04.2007
  9. LoBer

LoBer Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin, vielä sen verran et voisikohan tämä johtua siitä että koneesi ei tue vanhempaa USB-versiota eli 1.1, mitä tämä Logik käyttää... Joissain koneissa ei tueta tätä vanhaa teknologiaa, vaan on pelkkiä 2.0 USB väyliä. Varmista vaikka googlettamalla emolevysi nimi ja etsi tiedot...

10. Kaakatus

Kaakatus Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    USB tekniikkahan on täysin taaksepäin yhteen sopivaa, eli 1.1 laitteiden tulisi toimia 2.0:ien kanssa.

11. LoBer

LoBer Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu, katsoinkin sitä vähän siihen malliin, mutta uusissa koneissa on joissain tullut tuon kanssa ongelmia vaikka ne tukeavt toisiaan mutta jotain häikkää on ollut...

12. LoBer

LoBer Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Miten on, toimiko nuo?

13. eikukaan

eikukaan Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    nyt toimii en kyl tiiä mitä tein et toimis mut iha sama pääasia et toimii thanks man.

Jaa tämä sivu