Eli ongelmani on seuraavanlainen, käynnistäessäni koneen tuulettimet lähtevät pyörimään ja virtavalo palaa, mutta näytölle ei ilmesty mitään eikä kuulu piippausta käynnistäessä. Tätä on tapahtunut pari kertaa aiemmin ja nyt tilanne on kärjistynyt siihen pisteeseen, ettei kone lähde useista yrityksistä huolimatta käyntiin. Mitä toimenpiteitä mun tulisi tehdä ja mikä voi olla syypää tähän? Kiitos.
Hei, minulla oli hetki sitten samankaltainen ongelma. Ensimmäisellä kerralla auttoi, että irrotin koneesta kaikki johdot hetkeksi ja laitoin takaisin. Toisella kerralla se ei enää onnistunut, ja löysin netissä ohjeen, jossa neuvottiin seuraavasti: 1. Irrota koneesta johdot 2. Irrota emolevyn patteri 3. Älä vieläkään kiinnitä johtoja vaan paina ainakin 30 sekuntia virtanäppäintä pohjassa 4. Kiinnitä virtajohto koneeseen mutta älä vielä patteria 5. Käynnistä kone ilman patteria (tässä vaiheessa virrat lähtivät käyntiin, mutta ei kuvaa ) 6. Sammuta kone, irrota johto taas ja laita patteri takaisin emolevyyn 7. Kaikki johdot kiinni ja koneen pitäisi käynnistyä Tein kaikki nuo asiat, ja lisäksi vaihdoin vielä uuden patterin, ja kone käynnistyi. En tiedä, miksi se auttoi. Luulen, että pelkkä patterin irrottaminen hetkeksi olisi auttanut yhtä hyvin, mutta ei siitä paljon lisävaivaa koitunut, kun noudatin kaikkia kohtia. Sen jälkeen kone on toiminut hyvin. Minun käynnistymisongelmani liittyi siihen, että kone kaatui Fallout 3- pelissä, eikä sen jälkeen käynnistynyt. Kun en ole enää pelannut sitä, kone on toiminut hyvin. Jos haluat lukea, mitä kaikkea ongelmaani liittyi, tuossa: http://keskustelu.afterdawn.com/t.c...elmat_ja_bsodit_ratkaistu_joten_kuten-878274/