Tietokone ei käynnisty ? APUA kiitos :P

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi sebu94 01.12.2008.

1. sebu94

sebu94 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    niin... Olin pelailemassa peliä tolla mun windows vistalla... tällä hetkellä kirjottelen maciltä.nii siis olin koneella pelailemassa ja tuli vessa hätä joten menin vessaan... kun tulin sieltä niin koneessa paloi valot mutta mitään ei tapahtunut vaikka mitä nappuloita rämppäsin... kone ei edes menny kiinni paitsi jos takaata laittoi.sen jälkeen se ei enään käynnistynyt. katsoin et oliko johtoja lähtenyt irti kun olin mennyt vessaan mutta ei ollu... missä siis vika? toivottavasti joku oisaisi auttaa. ennen vessaan menoa kone toimi täydellisesti!

Toivottavasti siis joku osaa auttaa.

2.  
  3. sebu94

sebu94 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Siis koneeseen ei edes syty Valot... eikä tietokone ollut aiemin kaatunut tai mitään vastaavaa

4. saaben

saaben Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Palaako emolevyn virtavalokaan? Jos ei, niin hyvin tod.näk., että virtalähde on sanonut sopimuksensa irti. Ja muista käyttää edittiä, kun kirjoittelet.

5. sebu94

sebu94 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tietokoneen osista kun paljon en tiiä nii mistä sen emolevyn valon pitäisi nähdä?

Edit: ainiin >.< edit unohtu, muutenkaan siinä ei kyllä pala mikään valo

Viimeksi muokattu: 01.12.2008
  6. sebu94

sebu94 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Enkä muutenkaan usko että Virtalähde sanoo sopimuksensa irti sillä aikaa kun käyn vessassa :O?

7. Lindi

Lindi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos et sen enempää tunne koneen komponentteja, eikä tuo koneen avaaminen ole tuttua puuhaa niin suosittelisin melkein viemään johonkin koneen tarkistettavaksi osaavalle kaverille tai liikkeeseen.

Jos viet liikkeeseen niin kannattaa aina pyytää hintaa etukäteen, tarkkaa hintaa ei välttämättä saa mutta arvio ainakin. Ei sitten tule liian suuria yllätyksiä.

8. EasyNote

EasyNote Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Laitehallinasta nuo voi katsoa, jos ei osaa avata koteloa.
    Ja netissä on paljon ohjelmia, jolla näkee nuo tiedot, esim. Everest Home Edition.

9. peeaa2

peeaa2 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jep, ja varmaan on joku kätevä kikka jolla pääse laitehallintaan ilman koneen käynnistystä...

Jaa tämä sivu