Tietokone digiboksi.

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi rausku 06.11.2007.

  1. rausku

    rausku Member

    Liittynyt:
    03.08.2007
    Viestejä:
    28
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkäs olen todella kiinnostunut aiheesta että tietokoneeseen saisi tuon TALLENTAVAN digiboksin HALVALLA. Etsin semmoista halpaa eli hinta haarukkana 30 - 120euroa, ja asun muuten kaapeli taloudessa.

    Eli eli tarvitsen ilmeiseti tietokoneeseen tälläiset? tv out:in ja usb 2.0 liitännän? Ja että saataisiin kuva telkkariin niin ilmeisesti tarvitaan semmonen erikoisempi scart liitin? Ja sitten itse tietokone digiboksin. Mitä muuta?
    Ja mitenkä näihin tehdään kytkennät?

    Kun niitä digivastaan ottimia on erinlaisia on T on S ja on vielä C:tä Mitä ihmeen eroa näillä on ja mitä suosittelette?

    Ja kertokaapa hyviä ja huonoja kokemuksia näistä. Olen myös kuullut että jollain digisovittimilla saa maksulliset kanavat näkymään ilmaiseksi? Onko tämä totta? Eli kyselen teiltä nyt näintä kun en löytänyt mitään hyvää FAQ:tta tästä aiheesta. Niin ja kirjoitus virheitä voi olla paljon joten en vastaa mistään mitään.
     
  2.  
  3. vjhl2000

    vjhl2000 Member

    Liittynyt:
    05.10.2005
    Viestejä:
    66
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    En ole aivan varma olenko ymmärtänyt oikein, mitä etsit. Tässä nyt jotain palautetta.

    Mikäli etsit suoraan tietokoneeseen liitettävää laitetta, katso tänne. http://keskustelu.afterdawn.com/forum_view.cfm/194
    Simppeli viritintikku työnnetään USB porttiin ja tallennukset menee kompuutterin ohjaamana sen omalle kovalevylle. Kysehän ei ole tällöin varsinaisesta digiboxista, joka on itsenäinen laite.

    T = antenni
    C = kaapeli
    S = sateliittiantenni

    Tämän päivän suojaukset on sen verran kehittyneitä, että maksulliset kanavat eivät aukene kepulikonsteilla.
     

Jaa tämä sivu