1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Tietämätön levyn osioija

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi newdummie 18.04.2004.

  1. newdummie

    newdummie Guest

    Elikkäs onkelma seuraavanlainen:Olen osioinut kovon C:ksi ja D:ksi ja nyt pitäis tietää,että miten käytän D osiota? Täytyykö asemat jotenkin "yhdistää"?Ohjelmia asentaessa tallentaa suoraan C asemalle.Win2000 Käyttiksellä oon osioinut kyseisen levyn ja D:lle jos tallentaa ei ohjelmat käynnisty ja herjaa uudelleen asentamisesta
     
  2.  
  3. kkuula

    kkuula Regular member

    Liittynyt:
    01.01.2003
    Viestejä:
    785
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Siis??? onhan D-osio formatoitu? no softan asennusvaiheessa pitää määritellä minne se asennetaan oletuksena windowsissa asennetaan sinne wintoosan programfiles kansioon.. niin ja sitä osiota käytetään ihan samalla tavalla kuin c-osiotakin.
     
    Viimeksi muokattu: 18.04.2004
  4. newdummie

    newdummie Guest

    Juu kyllä se formatoitu on...en vaan ymmärrä miten saan ohjelmat sinne D:lle kun tietenkin program files on C:llä missä käyttiskin...En oo ees kerenny selvitellä osioinnista mitään ku koneella kävi vieras joka hoiti sen mun puolesta...sotki koko toosan...
     
  5. newdummie

    newdummie Guest

    osa asentuu suoraan kyselemättä C:lle...eli voiskos niitä jotenkin D:lle siirtää ilman toimivuusongelmia?
     
  6. Pein

    Pein Active member

    Liittynyt:
    22.10.2003
    Viestejä:
    1,292
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    No ei niitä sieltä lähetä siirtelemään niin että ne toimis.
    Siis niin kuin kkuula jo sano että määrittele asennusvaiheessa se polku minne haluat ohjelman asentaa.
    Jos asennus ohjelma antaa valita asennusvaihtoehdon niin valitse aina custom tai vastaava, niin pääset nuo polut määritteleen.
    EI siis mitään automatic, express, simple tai mitä vaihtoehtoja siellä nyt vastaan saattaa tulla.
     
  7. newdummie

    newdummie Guest

    KIITOS molemmille...nyt homma toimii :D
     

Jaa tämä sivu