Tietääkö kukaan mikä on net.top.box?

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi maugetus 18.12.2007.

1. maugetus

maugetus Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkäs tuttu on töissä kierrätyskeskuksessa ja joku oli tuonut tuollaisen Daewoon net.top.boxin joka oli vielä täysin sinetöidysti pakattu pusseissa eli ihan upouusi laite.

Nyt sitten olen tässä ihmetellyt että mikä ihme tuo on, en ole ikinä kuullutkaan... Paketissa on langaton näppäimistö, kaukosäädin ja tuo itse boksi (vähän digiboksin näköinen), scart johto, rj-11 johto puhelin pistokkeella ja ilmeisesti ajuri disketti. Manuaalissa on ainoastaan ilm. hollantia ja ranskaa joten ei mitään hyötyä itelle. Boksissa on scart, vga-in, vga-out, print-out ja rj-11 liitännät.

Eli jos joku tietää mikä tuo laite on ja onko siitä mitään hyötyä Suomessa ja mahd. miten sitä käytetään niin olisi mukava tietää.

2.  
  3. TemeTee

TemeTee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    GOOOOOOOOOGLE!!! Joka tapauksessa, tutki tätä.Jos et englantia osaa, se on suomeksi: Vempain jolla (kai) pääsee nettiin tv:llä. Tuossa tosin mainitaan että nopeutta on netillä hurjat 33.6kpbs.

Viimeksi muokattu: 18.12.2007
  4. maugetus

maugetus Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen kyllä yrittänyt googlettaa useaan kertaan ja melko perusteellisesti ja tonkinut Daewoon sivuja mutta kun ei tunnu löytyvän oikeen mitään.. Mutta kiitos kuitenkin tuosta, tuota en jostain syystä ollut ollenkaan ajatellut mutta kaipa tuo voisi olla sitten tollanen. Tietäisköhän kukaan tarkemmin tuosta?

5. core2

core2 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tuolla on tämän niminen vastaanotin:
    http://www.onelan.co.uk/
    Tämä on kuulemma laatikko jolla saa halvemmalla katsoa TV lähetyksiä??

6. maugetus

maugetus Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen tässä selvittänyt asiaa ja päätynyt siihen tulokseen että laite , vaikkakin "tuliterä", on antiikkia. Ohjekirjasta onnistuin selvittämään sen verran että laite ilmeisesti tukee DOS, Windows 3.x ja Windows 95 käyttöjärjestelmiä ja sitä voi käyttää vain perinteisenä modeemina, eli ei laajakaistan kanssa. Lisäksi sivustoa jolta laitetta ilmeisesti voi päivittää ei enää ole olemassakaan.

Kiitokset TemeTeelle ja okselle vastauksista. Jos nyt sattuu että joku vielä osaa käyttää laitetta tai on kokemuksia niin olisi mukava tietää.

7. TemeTee

TemeTee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Siksihän me täällä ollaan :)

Jaa tämä sivu